![]() |
Flikken heten bij ons Juten.
Of Russen.
Zijn er nog meer bijnamen voor de pliesie ? Deze is voor IronChef, om in te kleuren... ![]() |
Mja , vroeger had je hier nog de zjéndaarme (rijkswacht-gendarmes) ; maar die hebben ze afgeschaft ...
Ook de gardevil zie je niet meer , den helft kent dat woord ook ni meer ... Net als de sjampetter ... |
Citaat:
|
Citaat:
Iedere stad had zo zijn bijnaam voor oom agent. Hier de pliesie bij de Rolling Stones, op 3:20 Scheveningen Kurhaus 1964. http://www.youtube.com/watch?v=Tidob...eature=related |
Klabak niet vergeten.
|
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
Ik hou het wel bij smerissen. |
Hier worden ze wouten genoemd.
|
Citaat:
|
'De kit', of de 'wouten' - die dan weer in 'ne woutekiet gehuisvest zijn. Bij voetbalwedstrijden steevast 'blauwe mongolen' genaamd.
|
Wel een snor, maar geen ambitie?
Je vind een baan, bij de politie. |
Citaat:
|
Pff. Jullie verschaffen die troep gratis groepsgevoel.
Ik ben de andere weg ingeslaan. Ik probeer de exemplaren stuk voor stuk een eerlijke naam te geven. Daar heb je de-tjep-die-me-een-bon-gaf-omdat-er-maar-1-van-de-2-lichtjes-boven-m'n-nummerplaat-functioneerde-achteraan. En daar ! da's de-troela-die-dacht-da'k-ni-mocht-rijden-met-een-rood-keuringsbewijs. Natuurlijk pas echt sport tussen de rekken van de delhaize. In uniform, te makkelijk. |
Klootzakken, rotzakken, eikels,... ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be