![]() |
DEMOL verlaat zinkende TITANIC Vlaams Belang
Demol stapt uit bestuur Vlaams Belang
![]() BRUSSEL - Johan Demol, de Brusselse lijsttrekker van Vlaams Belang, heeft ontslag genomen uit het partijbestuur. Er is geen hoop meer op een toekomst voor de partij, zegt hij in een interview met Humo. 'De boodschap van de partij is niet aantrekkelijk meer, en iedereen wordt versmacht in de machtsstructuren.' http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090622_047 Het heeft nog lang geduurd ! :roll: wie is de volgende ? :| |
De geesten van Dewinter, Vanhecke en Annemans zijn zo bekrompen dat verandering in de partij compleet onmogelijk is
Johan Demol (Vlaams Belang) "Macht ligt bij Dewinter, Annemans en Vanhecke" http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...s-Belang.dhtml wat een bende idioten :roll: |
De eerste, er volgen er nog. Toch eigenaardig dat ze uiteindelijk toch allemaal het licht zien...
|
Nja een Titanic met 16% van de stemmen. Ik krijgt er wat van dat de progressieve Taliban in Vlaanderen (triumveraat Humo, De Morgen en VRT) een gat in de lucht springt dat VB 'maar' 16% haalt temeer de stemmen gaan naar partijen als NVA en LDD (die op veel aspecten op standpunten ten opzichte van migranten/moslims na) niet zoveel beter is en de kans groot is dat ze komende verkiezingen na het verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad van NVA en het geklungel van LDD een weer pak stemmen gaan winnen.
|
Citaat:
Hij verlaat het partijbestuur maar blijft lid. Of wat je ldd-kliek er ook van mogen maken. |
Citaat:
Dewinter had gelijk toen hij na de verkiezingen opmerkte dat links niet profiteert van het stemmenverlies van het VB (stemmen die in de jaren 90 wél door het VB afgesnoept zijn van SP). Op dat vlek is er geen reden tot juichen. Anderzijds: door het cordon is het VB even veel of weinig met 20% als met 16% als met 1%, namelijk: niks! En met die 16% is de absolute meerderheid wel heel erg ver uit het zicht. Dat heeft men ook binnen het Blok (sorry, Belang) ook begrepen, cf. Demol. |
Niet getreurd Blokkers, jullie mogen aan een nieuwe 30 jaar nutteloze stembusgangen beginnen. Pardon, kleine vergissing: niet nutteloos, de zakken van de bazen vullen is niet niks ! Schadelijk zal het in elk geval nooit zijn, en folklore is dat nooit. :silly:
|
Citaat:
En LDD is een nog groter vraagteken. Eens een patat op je smoel krijgen maakt je weerbaarder voor de volgende veldslag, schrijf VB inderdaad nog niet af. |
Citaat:
Ik kan ook niet begrijpen dat mensen uit een parijtje als LDD, dat nog minder voorstelt daarbij liggen te glunderen, of doen ze dat om hun eigen misere te verdoezelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar hebt u last van begrijpend lezen. Ik herhaal: "De geesten van Dewinter, Vanhecke en Annemans zijn zo bekrompen dat verandering in de partij compleet onmogelijk is, volgens Demol. 8-) |
Wel, wel, wel...........de "Dirty Harry" vh Veebee...............Het zijn lappen, zeg 8-)
|
Citaat:
U weet dit best...:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als VB stemmer heb ik nu niet echt het gevoel dat dat een groot verlies betekent voor de partij.
|
Ik huur het al, het es geene goeie meer diene Demol :lol: kop op de kapblok en kop deraf :lol: wie es de volgende
|
Had Demol nu nog eens gezegd waar volgens hem het Vlaams Belang naar toe moet, maar verder dan kritiek te geven komt hij niet. Jammer. Er moet wat veranderen binnen die partij dat zeker, maar dit is erg goedkoop.
Ook al heeft N-SA niets met Vlaams Belang te maken, die open brief van N-SA naar Vlaams Belang is veel waardevoller. |
Citaat:
|
Het enige wat het VB nog kan redden is verjonging, drie ouwe peetjes, Dewinter, Annemans en Van Hecke naar het rusthuis VB senioren en tijd voor vernieuwing net als bij de VLD, De Clercq, De Guchts,... de nieuwe generatie.
Ben benieuwd of het ook in die familiele zal blijven bij VB... :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be