Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   20 man ontslagen bij VB? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125356)

F.Lurk 23 juni 2009 16:33

20 man ontslagen bij VB?

Van een VB-werknemerke vernomen (die zijn mond niet kan houden op café): 20 ontslagen zouden als gevolg van de verkiezingsuitslag vallen bij't VBee, waarvan 5 universitair geschoolden.
Geen officiële bron dus, maar deze middag gehoord op café in Brussel tijdens de middagpauze.
Weer 20 doppers er bij. Waar gaan die nog werk vinden als op hun cv staat dat ze gedurende jaren hun broek hebben versleten bij die bende???

daiwa 23 juni 2009 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk (Bericht 4191240)
Weer 20 doppers er bij. Waar gaan die nog werk vinden als op hun cv staat dat ze gedurende jaren hun broek hebben versleten bij die bende???

Niet alle werkgevers discrimineren zoals jij misschien wel zou willen.

TVDD 23 juni 2009 17:07

Citaat:

Van een VB-werknemerke vernomen (die zijn mond niet kan houden op café): 20 ontslagen zouden als gevolg van de verkiezingsuitslag vallen bij't VBee, waarvan 5 universitair geschoolden.
Geen officiële bron dus, maar deze middag gehoord op café in Brussel tijdens de middagpauze.

Tiens, het waren er toch maar 10?

Metternich 23 juni 2009 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TVDD (Bericht 4191285)

Citaat:

Het zit tussen die twee in ;)

F.Lurk 23 juni 2009 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TVDD (Bericht 4191285)

Ik zou het niet weten. maar volgens die kerel die blijkbaar -naar eigen zeggen- werknemer was bij het VB, zouden het er 20 zijn. Heb het heel duidelijk kunnen horen dus.....

F.Lurk 23 juni 2009 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4191331)
Het zit tussen die twee in ;)

Aha, je weet van meer? Ook werknemer bij't VBee?

Savatage 23 juni 2009 18:23

Citaat:

U kan mss eerst eens wachten tot een officiële bron dit bevestigd, ipv als een viswijf elke roddel die u hoort op een café als een serieuze bron te beschouwen.

Metternich 23 juni 2009 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk (Bericht 4191459)
Aha, je weet van meer? Ook werknemer bij't VBee?

Ben geen partijmedewerker of -werknemer nee. Maar ik ken wel een paar mensen daar goed :-)

F.Lurk 23 juni 2009 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4191487)
U kan mss eerst eens wachten tot een officiële bron dit bevestigd, ipv als een viswijf elke roddel die u hoort op een café als een serieuze bron te beschouwen.

Waar denkt u dat journalisten, agenten van staatsveiligheid,...... het meeste rondhangen? Ja inderdaad, in de cafés en restaurants in de buurt van partijhoofdkwartieren en de parlementen.

F.Lurk 23 juni 2009 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4191494)
Ben geen partijmedewerker of -werknemer nee. Maar ik ken wel een paar mensen daar goed :-)

och ja, je bent Voorposter, logisch natuurlijk. Silly me..........

Queensburry 23 juni 2009 18:30

Vandaag in De Morgen: Johan Demol, toch niet de eerste de beste, veegt de vloer aan met de beide kampen in de partijtop van het VB. Hij stelt ronduit dat het VB geen toekomst meer heeft.

globalmedia 23 juni 2009 18:46

euh dat was al voor de verkiezingen duidelijk

Honoré gepluimd 23 juni 2009 18:46

Citaat:

Tja, de meesten hun specialiteit is pintelieren, scheefpoepen en hun tijd verprutsen op P.C.
Ik denk niet dat ze daar in de privé op zitten te wachten...

Den Ardennees 23 juni 2009 18:47

Citaat:

en ik heb in een café vlakbij het ministerie van Binnenlandse Zaken gehoord dat onze regering aan een geheim kernwapenprogramma werkt:roll:

De Garde 23 juni 2009 21:19

Citaat:

Dat heeft al in de krant gestaan. 5 universitairen en nog eens 10 administratieven.

Overigens: 100 man bij Open VLD....

nickb 23 juni 2009 21:33

Ik had het einde van het VB plezanter voorgesteld, maar het is gewoon een dag als een ander. :)

TVDD 23 juni 2009 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd (Bericht 4191561)
Tja, de meesten hun specialiteit is pintelieren, scheefpoepen en hun tijd verprutsen op P.C.
Ik denk niet dat ze daar in de privé op zitten te wachten...

hoe eenvoudig de karikatusering ook is, ze is wel treffend :-D

Jazeker 23 juni 2009 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry (Bericht 4191511)
Vandaag in De Morgen: Johan Demol, toch niet de eerste de beste, veegt de vloer aan met de beide kampen in de partijtop van het VB. Hij stelt ronduit dat het VB geen toekomst meer heeft.

En dat merk je nu pas? En dan nog in De Morgen. We gaan even lachen.

Jazeker 23 juni 2009 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 4192043)
Ik had het einde van het VB plezanter voorgesteld, maar het is gewoon een dag als een ander. :)

Ja... van de N-VA zei men ook dat die de kiesdrempel niet ging halen. Dromen zijn bedrog.

Rr00ttt 23 juni 2009 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry (Bericht 4191511)

Ik denk dat dat een absurde stelling is. De thema's van het VB zullen de komende jaren enkel nog blijven toenemen.

De communautaire miserie zal nog verergeren zeker nu er economische crisis is en ook de immigratie-miserie zal nog toenemen.

Het eerste kan een N-VA misschien iets aan doen, maar dat is erg voorwaardelijk, het tweede thema houdt ook N-VA zich erg afzijdig. Zolang er niks aan die zaken veranderd heeft het VB nog een stevig groeipotentieel, dat voornamelijk beperkt wordt door de snelheid waarmee men de autochtone bevolking kan vervangen door allochtonen.

Het zal me worst wezen of het VB of een andere partij die problemen aanpakt, maar ik denk dat die verhalen over 'titanic' enz wishfull thinking zijn want de redenen waarom mensen op het VB stemmen zie ik alleen nog maar verergeren in de toekomst.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be