![]() |
20 man ontslagen bij VB?
Van een VB-werknemerke vernomen (die zijn mond niet kan houden op café): 20 ontslagen zouden als gevolg van de verkiezingsuitslag vallen bij't VBee, waarvan 5 universitair geschoolden.
Geen officiële bron dus, maar deze middag gehoord op café in Brussel tijdens de middagpauze. Weer 20 doppers er bij. Waar gaan die nog werk vinden als op hun cv staat dat ze gedurende jaren hun broek hebben versleten bij die bende??? |
Citaat:
Niet alle werkgevers discrimineren zoals jij misschien wel zou willen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar denkt u dat journalisten, agenten van staatsveiligheid,...... het meeste rondhangen? Ja inderdaad, in de cafés en restaurants in de buurt van partijhoofdkwartieren en de parlementen. |
Citaat:
och ja, je bent Voorposter, logisch natuurlijk. Silly me.......... |
Vandaag in De Morgen: Johan Demol, toch niet de eerste de beste, veegt de vloer aan met de beide kampen in de partijtop van het VB. Hij stelt ronduit dat het VB geen toekomst meer heeft.
|
euh dat was al voor de verkiezingen duidelijk
|
Citaat:
Ik denk niet dat ze daar in de privé op zitten te wachten... |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens: 100 man bij Open VLD.... |
Ik had het einde van het VB plezanter voorgesteld, maar het is gewoon een dag als een ander. :)
|
Citaat:
hoe eenvoudig de karikatusering ook is, ze is wel treffend :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De communautaire miserie zal nog verergeren zeker nu er economische crisis is en ook de immigratie-miserie zal nog toenemen. Het eerste kan een N-VA misschien iets aan doen, maar dat is erg voorwaardelijk, het tweede thema houdt ook N-VA zich erg afzijdig. Zolang er niks aan die zaken veranderd heeft het VB nog een stevig groeipotentieel, dat voornamelijk beperkt wordt door de snelheid waarmee men de autochtone bevolking kan vervangen door allochtonen. Het zal me worst wezen of het VB of een andere partij die problemen aanpakt, maar ik denk dat die verhalen over 'titanic' enz wishfull thinking zijn want de redenen waarom mensen op het VB stemmen zie ik alleen nog maar verergeren in de toekomst. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be