![]() |
Kopvodjes verlaten school.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF24062009_006
Helft van leerlingen verlaat Atheneum in Antwerpen ANTWERPEN - Een driehonderdtal leerlingen van het Koninklijk Atheneum van Antwerpen wil zich vandaag laten uitschrijven. Ze protesteren tegen de invoering van het hoofddoekverbod vanaf 1 september. Door de uitschrijving van 300 jongeren zou het Atheneum van Antwerpen de helft van zijn leerlingen verliezen. Directrice Karin Heremans laat zich niet onder druk zetten. 'De leerlingen moeten beseffen dat ze gebuisd zijn als ze zich voor het einde van het schooljaar uitschrijven.' De scholieren organiseren woensdagavond op de Franklin Rooseveltplaats ook een betoging tegen het hoofddoekverbod. sdg (belga, gva) :-D Wel prima, goed zo van die school, gebuisd eigen schuld dikke bult. Laat de directie maar voet bij stuk houden. Goed zo Karin Heremans. Weer plaats over voor mensen die wel normaal willen leren en denken en niet hun ideologie aan de school opdringen. Idd echt kleinkinders die moslims, als ze hun goesting nie krijgen, weglopen. Prima dus, hebben we daar geen last meer van. |
Dubbel: jij had beter ook wat langer op school gezeten ;-)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=125300&page=5 |
Volgens De Standaard is die bedreiging weg te lopen alleen maar stoere praat.
Misschien beseffen ze straks wel dat een opleiding voor gaat op religieuze prietpraat. |
'De leerlingen moeten beseffen dat ze gebuisd zijn als ze zich voor het einde van het schooljaar uitschrijven.'
Het schooljaar zal niet blijven duren.... Dit onderstreept de noodzaak aan islamitisch onderwijs. |
Citaat:
Het lijkt me iets simpelder om zoals iedereen het schoolreglement te respecteren. |
Citaat:
Misschien moeten ze allemaal maar naar een islamitisch land verkassen? Iedereen content! Want zoals u aangeeft, het is altijd wat, je komt hetzelfde probleem vroeg of laat overal tegen. Misschien is dat wel het beste argument om aan te tonen dat ze stukje bij beetje onze europese democratische maatschappij aan het ombouwen zijn, naar een islamitische staat. |
Citaat:
Wie als moslim wil leven moet dit kunnen. |
Mooi zo. Bruine en zwarte scholen voor bruinen en zwarten. Moslimscholen voor moslims. Blanke scholen voor blanken. Christelijke scholen voor christenen. Enz.
|
Citaat:
|
Als ze die vodden overal gewoon hadden toegelaten dan zag je ze nu waarschijnlijk al niet meer. Maar ja vermits zoveel witten en bruinen gewoon klootzakken van mensen zijn ...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Blanke scholen voor blanken? neenee dat kan ni zijn. Een blanke school ja, tot de eerste de beste zwarte zich aanbiedt, dan moet de blanke daarvoor openstaan... :roll: |
Alle nonen naar het schavot!
Het ergste is dat die betaald worden om een hoofddoek te dragen door jou, mij en alle burgers van belgie. LEVE DE DISCRIMINATIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!11 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De hoofddoek is in de eerste plaats een teken of sein dat wil zeggen "ik geloof en sta voor iets" en ten tweede om de groep duidelijk te kunnen onderscheiden van de niet-leden. Een beetje zoals de nazi's aan rode armband met swastika om de arm hadden. Dus met andere woorden zegt men, ik behoor tot een andere kliek dan jij. En waarom kiest iemand om bij deze of gene kliek te horen? Omdat men vindt dat die beter is dan de andere. Dus eigenlijk zegt men met een hoofddoek, ik ben beter dan jij, want ik geloof in het ware geloof. Logisch dat men in de niet islamitische wereld meer hoofddoeken ziet, naarmate er meer moslims zijn. Ten tweede naarmate er meer moslims zijn temeer dat men neigt naar het tonen tot welke groep men behoort en tot welke men niet wenst te behoren. |
Citaat:
U hebt het over 100 vrouwen en één met een snor. binnen de 10 jaar horen we daar niks meer van. Die zijn -gelukkig maar- aan het uitsterven, normaal zou ik nu moeten schrijven : nu de andere goedgelovige kwieten nog maar dat zal ik mij maar laten. Die winnen alle dagen nog in getal. Hoe dat dat nog mogelijk is anno 2009 is niet te begrijpen. Maar 't zal wel aan mij liggen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be