![]() |
Hulp voor een veteraan meelezer
Beste Politics.be'ers,
Na maanden mee te lezen ziehier mijn eerste post. En meteen kom ik al om jullie hulp vragen. Neen, niet voor mij persoonlijk, maar voor de wetenschap! Wie wil er nu niet meewerken aan de vooruitgang van onze kennis! Dus ga jullie gang! Dit is een unieke kans om ook jouw steentje bij te dragen aan de wereld van de wetenschap! En dat binnen de 4 minuten! Jullie mogen me dankbaar zijn ;-) http://ghentmarketing.qualtrics.com/...LGV6&SVID=Prod De wetenschap (maar vooral ik) dankt jullie! |
vooraleer te klikken op uw link zou ik graag weten over wat dit gaat....
|
Is dat nu een moment om nog aan je thesis te moeten beginnen, verdomme? :x:-)
|
Eeuwige uitsteller, ik weet het... :-)
Het is een klein onderzoek naar consumentengedrag. |
O, dat hebben we nog nie gehad :-D
|
Citaat:
Een pakje per dag ... Voila , als da kan helpen ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
done
|
Heb het ingevuld.
|
Citaat:
|
4 min 30'.
|
Ik vraag me af of de vele pogingen om via politics respondenten te krijgen, ondertussen ook geen vorm van consumentengedrag is...
|
Heerlijk!
Jullie zijn een super grote hulp geweest. De resultaten zijn op zijn minst opmerkelijk te noemen. En daarom hebben we besloten een vervolgonderzoek op te zetten. Nu weet ik dat ik veeleisend bent, en daarom hebben we besloten er een beloning aan vast te hangen. Met jullie deelname kunnen jullie een diner op restaurant winnen of een CD of Boekenbon. Dus indien jullie nog eens 5 minuutjes tijd hebben, en kans willen maken op een van de prijzen! Hier is het te doen: http://ghentmarketing.qualtrics.com/...7Iws&SVID=Prod Alvast bedankt en veel succes! |
Citaat:
Ik ga nooit op restaurant, spreek nie tegen groepen mensen en interesseert het mij nie wa anderen doen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees blij, of ze drongen nog aan ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be