![]() |
Actrice Farrah Fawcett overleden...
Farrah Fawcett overleden
![]() http://www.youtube.com/watch?v=SLRaUDJlRjQ De 62-jarige Amerikaanse actrice Farrah Fawcett is in het St. John's Health Center in Santa Monica overleden aan de gevolgen van kanker. http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...verleden.dhtml RIP de zoveelste in de rij :-( |
Was die er al 62 ???
Amai , da gaat snel . En idd , veel overlijdens ineens ...:-( |
Poor little rich girl...
:-( Ze heeft hard gevochten, maar de kanker bleek een al te sterke tegenstander te zijn. |
Ze zou toch trouwen? Is dat er nu niet meer van gekomen? :-(
|
rijk of arm, mens is mens...
|
Ik herinner me vooral aan haar in "Charlie's Angels" - "DrĂ´les de Dames" in het Frans - toen ik jong was. Dezelfde periode in feit als "Starsky and Hutch".
|
En zo goed bewaard dat zij nog was voor haar leeftijd, ongelofelijk!
|
Vanmorgen wakker geworden ... het eerste wat ik zag op TV was de dood van Michael Jackson ... voor mij het schoolvoorbeeld van een talentrijke kindster waarmee later alles verkeerd loopt.
Op de site van De Standaard las ik dan over de dood van Yasmine. Eerlijk gezegd, als Vlaming in het verre buitenland had ik nog nooit over haar gehoord. Haar verhaal is wel door en door triest, zelfmoord na een intense liefde. Het is pas dan dat ik zag dat Farrah Fawcett ook overleden was. Vroeger ook Charlie's Angels bekeken, moest ik nu die reeks bekijken zou ik het wellicht niet meer apprecieren. Maar Farrah heeft later ook goede dingen gedaan, met The Burning Bed heeft ze de aandacht gevestigd op geweld binnen het huwelijk. Als er 1 van de vele beroemde doden van vandaag of van deze week bij mij iets teweeg brengt, is het wel Farrah. Een mooie vrouw, uiterlijk en innerlijk. |
heeft 2 jaar van pensioen genoten en evenlang in de kliniek gelegen
|
EN MAAR SOCIALE Bijdragen als zelfstandige betalen... geen pensioenleeftijd, alles kwijt, toch iets om over na te denken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be