![]() |
Genoeg is genoeg !!!
Om het begrotingsgat te vullen hebben ze ergens in een Europees land weer een belasting gevonden die wij nog niet hebben.
Kilometervergoeding ............. Weer dezelfden die betalen en de grote vissen blijven eenstemeer buiten schot..... Gaan we dat weer allemaal slikken ? |
Daar spreken ze toch al jaren over? Alé nu...
|
Volgens mij is het wel de bedoeling om de andere verkeersbelasting, autotaks (ik heb geen auto dus ik weet ni zo goe wa voor belastingen ze zoal heffen voor het bezit van een auto) af te schaffen.
|
je haat tov Nederland begint groteske vormen aan te nemen, Henri1
|
Citaat:
|
België heeft z'n eigenste nutcase (type Karst T) nodig die eens op een killing frenzie gaat onder dat politiek gespuis... Maar eigenlijk geef ik er geen fuck meer om wat er met dit land gebeurt. Wie bij de hond slaapt, krijgt z'n vlooien...
|
Meer details over die kilometrvergoeding?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze gaan niet de zaken afschaffen alvorens zeker te zijn om nog meer geld te krijgen, Nederland zie ik niet zo snel hun zware heffing op de aanschaf van een wagen zomaar op te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen verplaatsen de eminenties zich verder per dikke BMW of Mercedes en chauffeur naar hun werk. Wie betaalt hun Km-vergoeding ? |
Kilometervergoeding .............????????????????????
Waar gaat het hier weer over ? Een belasting op de kilometervergoeding ? Over het aanpakken van de bijtelling fraude in Nederland ? Over het uitstellen van de kilometerheffing in zowel Nederland als België ? |
ik denk dat het gaat over kilometerheffing ipv kilometervergoeding (ik ben vóór trouwens)
|
Voor zover ik weet is kilometerheffing uitgesteld tot 2011 ?
En nee, ik ben tegen. Tenzij de c02 taksen vervallen. En de kilometerheffing c02 afhankelijk wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle personenwagen's worden hiermee verplicht om over een toestel te beschikken dat de positie-gegevens van het voertuig berekend door de straling van het satelietsysteem (GNSS) en doorstuurt naar een centraal punt middels GSM/GPRS-technologie. Dat betekent dus dat de overheid praktisch real time de locatie van de voertuigen van haar burgers kan bepalen. Via wat berekeningen kan de burger dus zo met ongeveer maximale efficiëntie beboet worden voor elke snelheidsovertreding die ie maakt, alsook voor andere verkeersovertredingen zoals spookrijden of foutief parkeren. Ook laat dit de overheid toe een tol te heffen naar gelang het exact gebruik van de openbare weg. Een kilometerheffing zal volgens mij trouwens zowieso veel sterker correleren met de co2-uitstaat dan de huidige autotaks. |
Citaat:
Ik zie het specifieke probleem dus niet. |
Citaat:
En wat met kilometers in het buitenland ? |
Citaat:
Ik wist nog niet van die richtlijn; ga ik eens lezen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be