![]() |
Michael Jackson vandaag overleden
Michael Jackson is vanavond met spoed naar het ziekenhuis gebracht in Los Angeles. Bronnen vertellen dat het om een hartstilstand gaat en dat hij in de ambulance gereanimeerd is.
echt zonde :( R.I.P Michael Jackson - Cry |
May he rest in Peace - Amen!
|
moge hij rusten in vrede !!!!
RIP, MJ !!!! :cry::cry: |
Gedverdekke. Die kerel is nog maar vers dood en het werkt al op mijn zenuwen. Al dat gejank en gezeur. Daarbij er is al een topic open in K&K.
|
T'is allemaal Kimberley Vlaeminck haar schuld met haar geklaag over teveel sterretjes.
En nu vallen ze plots als vliegen. Coincidence? Me thinks not! |
Jammer dat hij dood is, hij was echt wel een legendarische zanger (en danser). Zo komen er niet veel, niet voor niets was hij de king of pop.
|
Citaat:
|
Michael Jackson died of food poisoning. He ate too much seven year old wiener. ;-)
|
Echt NIET grappig.
|
hoegenaamd niet nee
|
Gecondoleerd met jullie persoonlijk verdriet Kay en Duvelke, het moet verschrikkelijk zijn om een naaste, een geliefd familielid te verliezen, hopelijk kunnen jullie je ooit over dat immense verdriet heen zetten en zullen jullie het verlies van zijn 'persoonlijke' aanwezigheid in jullie leven vroeg of laat een plaatsje kunnen geven. Het moet een kwelling, marteling zijn om hem niet meer elke dag om je heen te hebben, hem niet meer horen praten, niet meer zien lachen, hem niet meer kunnen knuffelen en een keer vastpakken. Het lijkt me een regelrechte nachtmerrie om nu verder te moeten leven zonder je geliefde (vriend/broer/kind/vader/neef/oom etc...) naast je te weten!
Veel sterkte want ik weet uit ervaring dat jullie het nodig zullen hebben, het leven wordt ineens zo leeg en zinloos zonder die ene die er steeds was, die je liefhad en die jou ook terug liefhad, die je nooit in de steek liet en waar je op kon bouwen, kortom het verlies van iemand zo close kom je nooit overheen.:roll: |
Ocharme, andere pedofielen hadden ze binnen de kortste keren vervloekt tot in de eeuwigheid. Is een bekende zanger pedofiel, dan is dat bijzaak. Grappig, die mensen.
|
Citaat:
dus als uw moeder sterft mag ik ook mopjes maken, omdat ik ze niet ken? :roll: |
Toen Sarah Fawcett in de hemel kwam en God ontmoette wilde Hij haar één wens gunnen. Na enig nadenken, zei ze: "ik wil dat alle kinderen veilig zijn". En aldus liet God Michael Jackson sterven.
Michael Jackson overleed vanmorgen aan een hartaanval. De overheid heeft in een persconferentie laten weten dat zijn lichaam gesmolten gaat worden om hergebruikt te worden als plastic speelgoed zodat de kinderen voor de verandering eens met hem kunnen spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Rouwen om de ster is niet nodig, want zijn muziek e.d. zullen er altijd zijn - de 'mens' daarentegen - die jij nooit gekend hebt - is er niet meer - laat zijn naasten rouwen om hem zonder die kermis eromheen! |
One pedo down.
|
Citaat:
|
Citaat:
De moderatie van dit forum zou het goede fatsoen moeten hebben om jou stante pede en voorgoed van dit forum te verbannen. |
k' was wel wat verbaasd toen ik het nieuws hoorde. Ik vond 'm altijd een rare snuiter, maar ik had niet verwacht dat hij zo plots zou sterven. Ik ken zijn muziek niet zo goed, maar sommige van zijn topnummers kan ik wel smaken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be