![]() |
Welke artiesten zag U live spelen ?
Blue Diamonds 1963, met mijn moeder in Theater Gooiland (tevens met Gert Timmerman) :oops:
The Kinks en The Golden Earrings, 1965 in de Magriethal Utrecht. Schrok me daar rot van het superlangharige tuig uit Den Haag en A'dam. Outsiders, Q 65 in lokale beatkelders, allemaal rond 1966. Beach Boys, 1968 Concertgebouw Rolling Stones, ca 1968, weet niet meer waar, zou wel Den Bosch kunnen zijn. Brainbox 1969, Jongerencentrum Utopia. Voor VPRO piknik 1970 - 1971 was ik, veelal zwaar stoned, aanwezig bij: The Mothers of Invention, bij het Uddelermeer Slade, nog met kale koppen. Supersister Kayak Alquin Canned Heat, ook geroeid met de jongens, Baarn Kasteel Groeneveld. Sly and the Family Stone Schoolfeesten gehad met oa Eart & Fire (live zeer slecht) Golden Earring Livin' Blues Cuby + Blizzards Verder jaren '70 en '80: U2, David Bowie, The Cure (in Reading) Yes, Pink Floyd, Neil Young, Bob Dylan, Frank Zappa zonder Mothers. TC-Matic, met een zwaar bezopen Arno. Pinkpop: 1973, 1980 en 1993. Torhout, met Lou Reed, ik meen 1983. Stones 2000, Amsterdam Arena K3, met dochter in 2000, idem. Brainbox 2004. Mooiste concert ooit: Black Crowes 1993. |
Dinsdag M83 in de Vooruit gezien.
|
als ik hier mijn lijst moet neerleggen, kom je misschien met 2 pagina's toe ;-)
|
Citaat:
Metallica ? |
Citaat:
Ik ge het mezlfd makkelijk maken: 9 keer graspop, 4 keer biebob, 100 000 keer hof ter loo Werchter en pinkpop 1 x (shame on me) 2x Wãldrock Sportpaleis, AB, Ahoi, jeugdheuizen, Nootuitgang... pfff en zovele meer ;-) |
Amai, als ik die allemaal moet opnoemen ben ik wel even bezig :-P Geen beginnen aan gewoon.
In elk geval Pink Floyd dus :-D Deep purple was super, Bruce Springsteen zorgde voor een onvergetelijke dag, Alice Cooper was ook goed met zijn super coole show, Michael Jackson was heel goed natuurlijk. Queen was helemaal top!!!! Maar ga ze nu echt niet allemaal opsommen want dan ben ik nog wel even bezig. Heb er zoveel gezien dat ik ze niet eens meer allemaal weet, amai. 8-) |
Ik ben niet echt een concert-/festivalganger.
Heb dan ook nog nooit een festival meegemaakt en slechts 2 concerten. Ik zag Robbie Williams in het Koning Boudewijnstadion en Natalia in het Sportpaleis. Ik heb tickets proberen te bemachtigen voor Rammstein, maar die waren na een kwartiertje al de deur uit. :( |
alle vlaamse en hollandse festivals.
regelmatig sportpaleis (NOTP), op de echte megabands zoals bon jovi, Madonna, U2 of Prince na bijna allemaal denk ik. afgelopen dinsdag eindelijk AC/DC. klotestadion, klotegeluid maar geweldig concert |
Citaat:
Hier ben ik (die blonde knappe beetje langhardige jongeman) bij Brainbox, Bejaardencentrum de Tagrijn 2004...:roll: ![]() |
Festivals heb ik niet veel gedaan, hoogstens een stuk of acht. Maar concerts denk ik zo'n 80 of 100. Ja zoiets moet het zijn. Ik heb alle groten in elk geval gezien. Van Diana Ross en Elton John tot Iron Maiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(graspop heeft ervoor gezorgd dat Iron Maiden gewoon beu werd :| ) |
Citaat:
Ik kwam buiten en was gewoon sprakeloos, ik leek wel te zweven. De sfeer die zij brachten in de zaal, de zang, de amabiance.... niet te geloven gewoon. Ik had zoiets nog nooit mee gemaakt, ik was helemaal in de wolken. Op weg naar huis was ik maar stilletjes hoor, compleet onder de indruk van wat ik mee gemaakt had. :-) Vanaf toen verlangde ik naar meer van Queen. Helaas is Freddy Mercury niet zo lang daarna overleden en daar was ik dan ook het hart van in. :-( |
Jammer genoeg slechts:
- Symphony X in Oud-Turnhout (?) - Starflam - Silversun Pickups, binnenkort in Oxford En dan een paar keer Sfinks, Vestfeesten, ... :-D |
Citaat:
Je bent een deugniet :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be