![]() |
dondervliegskes
al heel de week!
zit ik hier te zwoegen over mijn papierberg om mijn belastingsgegevens te vinden, vind ik ze! wil ik een ferme pint drinken om dit te vieren..... FLOEPS ineens alles vol met dondervliegskes die mijn pint aanvallen! $:evil: |
ren voor je leven meid!
|
Citaat:
Als ze dan al bier aanvallen moet ge er iets tegen doen ... Pak uwe velo , en rijdt wat rondjes in den tuin met je mond open , binnen het uur hebt ge genoeg gegeten en is uw bier al wat veiliger ...:-D :cheer: maar dondervliegjes kondigen regen aan :cheer: |
Citaat:
Bier is haram:lol: |
Citaat:
Als je vooraad groot is dan kan je er drie of vier zetten over het huis. |
Stigmatiseren van dondervliegjes zou verboden moeten worden.
|
Citaat:
Genen alkool verspillen gij hé ... :twisted: |
We hebben ook last van een invasie dondervliegen: onze elektrische tennisraket draait overuren!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
porto te oud laten worden? hoe doe je dat? :-o
|
bon! ik zal eens testen (MET AZIJN) heb zo'n ouderwetse vliegenvanger ! eens zien wat het doet
thx - ik wist niet dat het met azijn ook ging. (indachtig het spreekwoord: ge vangt geen vliegen met azijn.... is het dan toch niet waar?) |
:2gunfire: Dondervliegskes
|
Citaat:
|
Citaat:
En we hadden er al ene die op alles schiet wat beweegt ... :-( |
Citaat:
maar allez, raar maar waar: ik heb mijn wespenpot/vliegenvanger dus gevuld met azijn, en het spreekwoord is juist: je vangt geen vliegen met azijn, maar als ge die pot dus in de buurt van uw pint zet HEBT GE OOK GEEN DONDERVLIEGSKES MEER!!!! jeuheu! bedankt Jazeker! allez, tot hiertoe hé, wel straf zenne. ik zit nu wel in de stank van den azijn, maar kom |
Citaat:
Schiet het wat op met de aangifte?;-) |
Ge zet een appel op 20 meter en op je terras tafel leg je een zandzak, daarop en luchtgeweer met een 6-12x42 kijker of iets in die trent, dan schiet je op de vliegjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
de postdatum geldt toch? ... niet? voor dat tax on web gedoe moet ge toch eerst iets aanvragen van code of zo? neen? anders ? iemand die me uitleg wil geven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be