![]() |
Vlaams Belang vraagt boerka-vrouwen door te geven aan de politie
Vandaag in het laatste nieuws: (29/06/2009):
Filip de Winter van het Vlaams Belang vraagt aan alle Vlaamse burgers om boerka-dragende moslimvrouwen meteen aan te geven aan de politie. Het dragen van een boerka is trouwens strafbaar en tegen de westerse normen en waarden.:-P |
vrede,
niet zo heel lang geleden vroeg de bezetter aan alle vlaamsche burgers om joden meteen aan te geven bij de politie. het jood zijn was in die tijd strafbaar en tegen de arische waarden en normen. mijn ouders hebben me opgevoed om niemand te verklikken. vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
Wel een beetje heel selectief van FDW, om de Vlaamse burgers op te roepen om enkel dit strafbaar feit te melden aan de politie. Wat met de andere strafbare feiten (diefstal, discriminatie, enz...) Waarom zou iets dat tegen de westerse normen en waarden is moeten gemeld worden aan de politie? Het VB heeft in haar ideeëngoed ook heel wat standpunten die in druisen tegen de Westerse waarden en normen (meerderheid van West-Europeanen is tegen discriminatie van holebi's, en het VB is er voor, moet deze inbreuk op de Westerse waarden door het VB dan ook gemeld worden aan de politie?). Enkel strafbare feiten moeten gemeld worden aan de politie, geen "inbreuken op waardenpatronen". |
Wat een gekte, hoe kan je nou zo iemand aangeven, je weet niet eens wie of wat er onder zit!
Vind het wel jammer, ik was al ijverig bezig met mn kantklos-cursus om een gaasje te klossen voor mn spiksplinternieuw boerkaatje - lekker los en luchtig, helemaal naakt onder zo'n tent. :-P Je kan er ook zo makkelijk overal mee kamperen. |
Elk strafbaar feit moet in theorie aangegeven worden bij de politie.
De vraag is wat de politie ermee doet. Ik veronderstel dat boerka's niet hoog op de prioriteitenlijst staan. |
Citaat:
Citaat:
Aangeven dat gespuis! |
Citaat:
De oproep van het VB vind ik persoonlijk belachelijk... maar nog veel belachelijker/crimineler de uitspraken van diegenen die het probleem niet onderkennen... |
Het vb is zich te pletter aan het vervelen:-)
|
Doet mij aan het CGKR denken, zo zie je maar weer dat extremisten meer op elkaar lijken dan ze ooit zelf zullen begrijpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn alletwee uitingen van extremistische verzuurde mens-en maatschappijbeelden waaraan de hedendaagse samenleving kapot gaat. |
Citaat:
maar nu word het toch te belachelijk voor woorden:-) |
Citaat:
En de verklikkersmentaliteit die het VB promoot is idd te gek voor woorden maar hetzelfde geldt voor een gelijkaardige mentaliteit vanwege bv. het CGKR. Het hypocriete ligt hem er natuurlijk in dat het ene belachelijke voorstel terecht als onzinnig wordt afgedaan terwijl het andere juist tot in het onzinnige wordt gevolgd. |
Citaat:
|
Citaat:
het is wèl een strafbaar feit om buiten carnavalsdagen gemaskerd rond te lopen, dus men kan steeds melden dat men daar en daar een BOERKA heeft gespot. Nieuwe sport voor de zomermaanden: laten we wat gaan boerka-spotten! |
het vb? bestaat dat nog? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gaat van mensen consequent aangeven als ze op zondag het gras afrijden over het aangeven van mensen die per ongeluk een distel in hun tuin hebben staan tot het eten strooien in mijn wei om na te gaan of ik toevallig geen pluimvee heb loslopen in tijden van vogelgriepquarantaine. Om nog maar eens aan te geven hoe extremisten van elke politieke strekking er toch dezelfde methodes op nahouden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be