![]() |
Speciaal voor Kay
Begrafenis wordt mogelijk voor onbepaalde tijd uitgesteld ivm met een tweede autopsie.
Hoop niet dat je voor niets naar LA gaat. |
Ach, in LA is genoeg te beleven.
|
Citaat:
|
![]() |
![]() |
Citaat:
|
Nu is die mens dood en laten ze hem nog niet met rust... Dood is dood, hoe maakt geen verschil.
|
Nu zal eindelijk de waarheid bekend worden: Michael Jackson is een buitenaardse bio-bot! (en niet zo goed bestand tegen onze atmosfeer)
|
De herdenkingsdienst was prachtig. Ik denk dat Michael Jackson het prachtig vond.
Rust zacht lieve schat en heel veel geluk in het hiernamaals. Ben al blij dat je naam nu uiteindelijk toch nog gezuiverd is. Jammer dat het zo lang moest duren. |
Citaat:
Ik ben het verleerd. |
Citaat:
Het was eerder pathetisch,ze kwamen allemaal zichzelf in het zonnetje zetten om de dood te herdenken van een wereldvreemd persoon.... Uitgezonderd de kinderen,die rouwden écht om hun vader.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga dan op een ander lezen. :roll: Ik heb de memorial niet kunnen zien, maar op zich vond ik dat helemaal niet erg. De 'sfeer' onder fans bij zijn huurhuis, het huis van zijn ouders en vooral Neverland was fantastisch. Van ingetogen, tot momenten waarop er videoschermen waren met hem en zijn muziek op en de mensen op de straat stonden dansen. Fans onderling waren erg behulpzaam, het was gewoon echt mooi. Ik zal later op de week wat foto's posten, voor zij die ze nog niet gezien hebben in de kranten of TVL. De memorial heb ik dus op TV moeten volgen maar 'wauw'. Zijn dochtertje dat de micro nam en de zonen van Dr Martin Luther King. Om nog maar van de prachtige nummers en Al Sharpton te zeggen: 'To his children: there was nothing strange about your daddy, it was strange what the world did to your daddy'. Dat vatte het zo allemaal samen. Prachtig gewoon. |
|
Hé Kay_ , had jij een interview met GVA? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be