![]() |
net naar Polspoel & Desmet gekeken.. Lang geleden dat ik Dewinter nog eens bezig had gezien . Ik vind het wansmakelijk hoe hij elke werkelijke discussie uit de weg gaat . Telkens hem iets ten gronde voor de voeten wordt geworpen , probeert hij eronderuit te komen door ofwel op de man te spelen ofwel de discussie op een ander spoor te plaatsen.. Zeer bedenkelijk van niveau maar ongetwijfeld effectief..
|
Dat mensen daarop stemmen :roll: maar de meesten zijn niet goed snik of zotgezopen
|
ik zou het beter doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hitler kende ook die beide uitersten tussen zijn publiek, maar met die haters weten we allemaal hoe het is afgelopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ook moeilijk een antwoord afdwingen. Bovendien moet je ook je antwoorden kunnen staven, en op debatten is dat haast onmogelijk. Er wordt wat gezwaaid met cijfers, maar als je die achteraf gaat natrekken klopt er geen bal van of zijn ze gemanipuleerd. Maar het debat is dan al voorbij. En dat weet die politieker ook wel. Niet gemakkelijk dus, om een politieker vast te zetten. Maar ik zou het met FDW, of Annemans toch graag willen proberen, liefst voor een groot publiek dan, dat heeft het meeste effect ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of u met de debatten in uw VZW bewijst dat u een goede debater bent blijft een open vraag. Ik win soms ook een debat in eigen omgeving en ik ben een miserabel debater. |
Citaat:
Ik had het over het beeld van minuten lang Philippe De Winter solo op TV vandaag... niets gemanipuleer, gewoon Philippeke zijn eigen woorden |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Karel Ditler bvb, die sleur ik al 8 jaar met me mee, en dat blijft een succes :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be