![]() |
Free at last !
Da joenk, de vader van de antipolitiek, de uitvinder van government by proxy, de verspiller van de conjunctuurbonus wordt fractieleider in het EP !
Ik geef het niet graag toe, maar dit kan bijna niet anders dan het begin van een nieuw tijdperk in de Vlaamse politiek inluiden. |
Citaat:
|
vhs was nog niet zo een slechte crisismanager , vooral spijtig dat hij geboeid was door de Ps
|
Hij is al ruzie aan het stoken in Europa; kwestie van eventueel zelf het postje van Barosso in te palmen!!
|
Hij trekt nog steeds hier zeer veel dossiers als een zonnekoning naar zicht toe. (Cfr. asiel en migratie)
|
Citaat:
Laten boeien:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je wordt niet zonder reden de publieke vijand van knack, die kerel is corrupter dan eender wie in de Belgische geschiedenis.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet Verhofstadt niet, maar de insinuaties in Knack moet ik evenmin. |
Citaat:
|
moest er niets van waar zijn dan was de ex-premier al lang naar de rechtbank getrokken.
't is simpel, kijk naar de uiterlijke tekenen van rijkdom en naar het loon van een premier in belgique materiele feiten noemt men zoiets |
Bewijs het dan he, *knip*
|
Citaat:
|
dat hebt ge dus voor met vld'ers he
als die in het nauw zitten begint dat te schelden,te dreigen, om te kopen |
Op u antwoord ik niet meer. Als je wil discussiƫren moet je niet flauw gaan doen.
|
oog om oog, tand om tand is een mooi principe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be