Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingsforum 2009 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=217)
-   -   Free at last ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125658)

nihao 1 juli 2009 08:40

Free at last !

Da joenk, de vader van de antipolitiek, de uitvinder van government by proxy, de verspiller van de conjunctuurbonus wordt fractieleider in het EP !

Ik geef het niet graag toe, maar dit kan bijna niet anders dan het begin van een nieuw tijdperk in de Vlaamse politiek inluiden.

Txiki 1 juli 2009 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 4207556)
Da joenk, de vader van de antipolitiek, de uitvinder van government by proxy, de verspiller van de conjunctuurbonus wordt fractieleider in het EP !

Ik geef het niet graag toe, maar dit kan bijna niet anders dan het begin van een nieuw tijdperk in de Vlaamse politiek inluiden.

Ik huiver van mensen die (te) vroeg juichen...

FDM 1 juli 2009 11:02

vhs was nog niet zo een slechte crisismanager , vooral spijtig dat hij geboeid was door de Ps

omaplop 2 juli 2009 08:53

Hij is al ruzie aan het stoken in Europa; kwestie van eventueel zelf het postje van Barosso in te palmen!!

dominatrix 2 juli 2009 11:06

Hij trekt nog steeds hier zeer veel dossiers als een zonnekoning naar zicht toe. (Cfr. asiel en migratie)

Gun 2 juli 2009 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 4207791)
vhs was nog niet zo een slechte crisismanager , vooral spijtig dat hij geboeid was door de Ps

Geboeid?

Laten boeien:twisted:

Distel 2 juli 2009 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 4207791)

Je kop in het zand steken, alles voor je uitschuiven, en de reserves opsoeperen noem ik niet meteen goed crisismanagement. VHS was alleen maar bezig met zijn eigen macht, meer niet.

AdrianHealey 2 juli 2009 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 4209979)
Je kop in het zand steken, alles voor je uitschuiven, en de reserves opsoeperen noem ik niet meteen goed crisismanagement. VHS was alleen maar bezig met zijn eigen macht, meer niet.

Wat een niet met de werkelijkheid overeenkomende discriminatie: doen alsof VHS zoveel meer negatief krediet verdient dan al de rest.

Arouet 3 juli 2009 19:59

Je wordt niet zonder reden de publieke vijand van knack, die kerel is corrupter dan eender wie in de Belgische geschiedenis.

Scherven A. Mok 4 juli 2009 05:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arouet (Bericht 4212461)
Je wordt niet zonder reden de publieke vijand van knack, die kerel is corrupter dan eender wie in de Belgische geschiedenis.

Ik denk dat er een paar koningen zijn geweest die een pak erger waren eerlijk gezegd maar inderdaad het heeft er alle schijn naar dat Verhofstadt zeer onzuiver op de graat is hoewel Knack wel eens wat meer bewijs mag aandragen.

Cisalpina 4 juli 2009 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4212917)
Ik denk dat er een paar koningen zijn geweest die een pak erger waren eerlijk gezegd maar inderdaad het heeft er alle schijn naar dat Verhofstadt zeer onzuiver op de graat is hoewel Knack wel eens wat meer bewijs mag aandragen.

Mee eens. Het feit dat het allemaal in de column van Koen Meulenaere verschijnt doet denken dat er weinig harde bewijzen zijn.

Ik moet Verhofstadt niet, maar de insinuaties in Knack moet ik evenmin.

Patriot! 6 juli 2009 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arouet (Bericht 4212461)

Knack is ondertussen ook niet veel meer meer dan een 'boekske', he.

born2bewild 6 juli 2009 19:52

moest er niets van waar zijn dan was de ex-premier al lang naar de rechtbank getrokken.

't is simpel, kijk naar de uiterlijke tekenen van rijkdom en naar het loon van een premier in belgique

materiele feiten noemt men zoiets

Patriot! 6 juli 2009 20:22

Bewijs het dan he, *knip*

born2bewild 6 juli 2009 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 4216332)
Bewijs het dan he, *knip*.

wat wil je dat ik bewijs?

born2bewild 6 juli 2009 20:42

dat hebt ge dus voor met vld'ers he

als die in het nauw zitten begint dat te schelden,te dreigen, om te kopen

Patriot! 7 juli 2009 16:41

Op u antwoord ik niet meer. Als je wil discussiƫren moet je niet flauw gaan doen.

born2bewild 8 juli 2009 07:33

oog om oog, tand om tand is een mooi principe

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be