Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Pffffff, da weer !! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125707)

stropke 1 juli 2009 20:33

Pffffff, da weer !!

Pffff, das nix voor mij. :oops:
Ik zit ier te plakke en te zwiete( gelijk ze in Gent zegge) 's Nacht doek gien uuge toe en mijn onderbroek kank uitwringe.
Ik wil de Winter weer!! :icecream::icecream::icecream:

bgf324 1 juli 2009 20:50

godverdomme joat

Zucht 1 juli 2009 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 4209056)
Ik zit ier te plakke en te zwiete( gelijk ze in Gent zegge) 's Nacht doek gien uuge toe en mijn onderbroek kank uitwringe.

In het zuidelijk halfrond is het nu winter.

Mambo 1 juli 2009 22:03

Citaat:

Jij zit tenminste nog.
Ik sta al gans de week op een dak.
Kan met mijn handen niet eens de zink of de leien vasthouden dat het zo heet is.

Dajjal 1 juli 2009 22:22

Heerlijk toch !

stropke 2 juli 2009 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4209329)
Heerlijk toch !

Kga eens rap in de frigo kijken..:-P
Of ik kruip er zelf in.

Tavek 2 juli 2009 19:28

De volgende keer als het zo warm is pak ik verlof en kruip ik in de kelder, om er alleen uit te komen om het koude water in te duiken.

Ohja, wij hebben een gignatische regenwaterput vol met ijskoud water.....kga de sproeislang eens aankoppelen ;)

debbie 2 juli 2009 19:54

Citaat:

Och, in hangmatje gaan liggen met een goed boek, fris drankje bij de hand, genieten van de vogels die fluiten,.... En als het te warm wordt even je hoofd onder de kraan steken 8-)
En 's nachts gewoon buiten slapen onder de sterrenhemel. Zalig toch? :-)

vlijmscherp 2 juli 2009 19:59

pff, klagers

Bhairav 2 juli 2009 22:08

Mag gerust eens 40°C worden van mij.

bgf324 2 juli 2009 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 4211293)
Mag gerust eens 40°C worden van mij.

Wrm?
Ga dan naar Griekenland ofzo, als ge da per sé wilt.

debbie 2 juli 2009 23:35

Van de ene op de andere seconde ineens een wolkbreuk en donder. Ramen dicht dus terwijl het hierbinnen minstens 30 graden is. Zelfs mijn zoontje kan niet slapen omdat hij het warm heeft. Even mijn kop onder de koude kraan steken voor ik ook in bed kruip :-P

bgf324 2 juli 2009 23:38

wij zijn er aan ontsnapt.
Op de moment wordt de streek rond Kluisbergen verdonderd.

Ook de westhoek krijgt nen slag. :-)

buienradars on-line... love it :-P

Svennies 3 juli 2009 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4209329)
Heerlijk toch !

Dat dacht ik ook....33 graden bij ons op het werk,net fris genoeg voor den deze om op volle kracht door te stomen....8-)

En de anderen maar puffen,tja die zijn niks gewoon....;-)

stropke 3 juli 2009 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 4211499)
Dat dacht ik ook....33 graden bij ons op het werk,net fris genoeg voor den deze om op volle kracht door te stomen....8-)

Laat mij raden wat voor werk gij doet, :roll: aant einde van de productie luchtmatrassen voor op 't strand controleren??? :lol::lol::lol:

kiko 3 juli 2009 18:05

Altijd dat geklaag over dat weer, de ene keer is het te warm, dan te nat, dan te droog, dan te mistig, dan te wisselvallig, dan te koud...

Shadowke 3 juli 2009 18:08

ik ben in verlof en ma goe ook.
opt werk, ist nu ni te doen door de hitte: minimum 35 graden, nix airco, weinig verluchting, ...

Omar Torrijos 3 juli 2009 19:13

Ik gebruik zo'n vernevelaar (zoals voor kamerplantjes ofzo) met koud water.. af en toe spuit ik zo'n wolk in m'n gezicht of op m'n rug en borst... doet deugd!

Omar Torrijos 3 juli 2009 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke (Bericht 4212331)
ik ben in verlof en ma goe ook.
opt werk, ist nu ni te doen door de hitte: minimum 35 graden, nix airco, weinig verluchting, ...

Ik ben ziek van de airco... :-(

willem1940NLD 4 juli 2009 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4210884)
De volgende keer als het zo warm is pak ik verlof en kruip ik in de kelder, om er alleen uit te komen om het koude water in te duiken.

Ohja, wij hebben een gignatische regenwaterput vol met ijskoud water.....kga de sproeislang eens aankoppelen ;)

Ooit al gechecked wat daar allemaal in leeft? Ooit verplaatste ik bijna-volgroeide kikkertjes uit een eigen zeef-achtig bakje dat in de visvijver stond, naar een grotere kuip die enige dagen eerder was volgeregend; zij werden terstond aangevallen door een zwerm van raadselachtige zeer kleine beestjes en leefden geen uur meer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be