![]() |
Pffffff, da weer !!
Pffff, das nix voor mij. :oops:
Ik zit ier te plakke en te zwiete( gelijk ze in Gent zegge) 's Nacht doek gien uuge toe en mijn onderbroek kank uitwringe. Ik wil de Winter weer!! :icecream::icecream::icecream: |
godverdomme joat
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik sta al gans de week op een dak. Kan met mijn handen niet eens de zink of de leien vasthouden dat het zo heet is. |
Heerlijk toch !
|
Citaat:
Of ik kruip er zelf in. |
De volgende keer als het zo warm is pak ik verlof en kruip ik in de kelder, om er alleen uit te komen om het koude water in te duiken.
Ohja, wij hebben een gignatische regenwaterput vol met ijskoud water.....kga de sproeislang eens aankoppelen ;) |
Citaat:
En 's nachts gewoon buiten slapen onder de sterrenhemel. Zalig toch? :-) |
pff, klagers
|
Mag gerust eens 40°C worden van mij.
|
Citaat:
Ga dan naar Griekenland ofzo, als ge da per sé wilt. |
Van de ene op de andere seconde ineens een wolkbreuk en donder. Ramen dicht dus terwijl het hierbinnen minstens 30 graden is. Zelfs mijn zoontje kan niet slapen omdat hij het warm heeft. Even mijn kop onder de koude kraan steken voor ik ook in bed kruip :-P
|
wij zijn er aan ontsnapt.
Op de moment wordt de streek rond Kluisbergen verdonderd. Ook de westhoek krijgt nen slag. :-) buienradars on-line... love it :-P |
Citaat:
En de anderen maar puffen,tja die zijn niks gewoon....;-) |
Citaat:
|
Altijd dat geklaag over dat weer, de ene keer is het te warm, dan te nat, dan te droog, dan te mistig, dan te wisselvallig, dan te koud...
|
ik ben in verlof en ma goe ook.
opt werk, ist nu ni te doen door de hitte: minimum 35 graden, nix airco, weinig verluchting, ... |
Ik gebruik zo'n vernevelaar (zoals voor kamerplantjes ofzo) met koud water.. af en toe spuit ik zo'n wolk in m'n gezicht of op m'n rug en borst... doet deugd!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be