![]() |
HIP onder de jongeren: meisjes kussen mekaar
Vandaag in het laatste nieuws en in de meeste kranten en in de media:
Een nieuwe hype is reeds een tijdje bezig waardoor meisjes mekaar kussen -op de mond- en liefst nog in het openbaar. Ze noemen zichzelf geen lesbiennes en het is een modetrend die zichzelf oplost na het vertrekken van hun studies op school. Vooral jongens worden kei-opgewonden door het zien kussen van meisjes met mekaar. Hoever gaat de jeugd het nog schoppen, hoeveel normen en waarden moeten nog begraven worden? Ze zitten aan de drugs, ze rijden zich te pletter, ze experimenteren met sex (iedereen doet het met iedereen) etc het gezin staat verder weg dan ooit als meisjes en jongens het met iedereen gaan doen,maakt niet uit welk geslacht... Wat zou u ervan vinden,moesten je kinderen sex hebben met beide geslachten? Ook al noemen ze zich zeker en vast geen homo of lesbiennes...:roll: |
Ik vind dat wel lief, lesbiennes. Twee jongens die elkaar kussen, dat zie je in Frankrijk en Rusland nog veel meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal nooit kinderen krijgen... bewuste keuze! :twisted: Stel je voor dat het zo'n eikel wordt als jij! 8O Je ouders waren beter ook holebi geweest. |
Evolutionair gezien heet de mens zich afgesplitst van de gezamelijke voorouder die we met de chimpansee hadden, voordat deze zich afsplitste van de bonobo. Beter gezegd, homo sapiens is evenzeer verwant aan de chimpansee dan aan de bonobo. De chimpansee is eerder geneigd sociale conflicten via geweld op te lossen, terwijl de bonobo sex als instrument voor het oplossen van sociale conflicten en spanningen gebruikt.
Misschien kussen die meisjes elkaar in het openbaar juist omdat jongens dat zouden kunnen zien. Het is een paringsspel waarin het mannetje opgewonden geraakt en de vrouwtjes tonen samen sterk te staan. De overbodigheid van het mannetje voor het liefdesspel wordt getoond. Het vrouwtje bepaald alzo gemakkelijker de partner. Even verder speculeren over het waarom van dit gedrag op dit moment in de geschiedenis. Indien de vrouwtjes de partnerkeuze meer en meer gaan bepalen, zullen die genen die meer aansluiten bij de vrouwelijke voorkeur meer kans tot overleven hebben. Dit kan belangrijke gevolgen hebben op maatschappelijk vlak nu de meer agressieve mannelijke aanpak het voortbestaan van de soort dreigt te bedreigen. Er is dus een evolutionair proces gaande waarbij de 'mens' zich aanpast aan veranderende omstandigheden in functie van zijn overleven. Zeer interesant fenomeen. Ik voorspel dat er nog meer gedragingen zullen zijn in de toekomst waaruit blijkt dat het meer en meer de vrouw is die de partnerkeuze bepaald. Indien deze theorie, die ik hier uit mijn duim zuig maar daarom geen zever hoeft te zijn, waar is zouden we dus kunnen verwachten dat de meer agressieve mannetjes zich minder zullen voortplanten, wat niet hetzelfde betekent als dat ze minder sex zullen hebben, nu sex-voortplanting connectie door de mens gecontroleerd kan worden. Ja mannetjes, de tijden dat we het vrouwtje via een knuppelslag uitkozen om ons genetisch materiaal te kunnen planten zijn nu wel definitief voorbij. Treur niet want het betreft hier geen strijd tussen de sexen, maar een levensdrang. |
Citaat:
Mannetjes die er door afgestoten raken hebben minder kans op voortplanting. |
Citaat:
Het fenomeen kan onderzocht worden. |
Inderdaad, het fenomeen kan onderzocht worden.
|
Citaat:
De tijd dat elk huis electriciteit heeft is nog geen eeuw oud. Van zodra de stekker er om één of andere reden uit gaat, zijn de verhoudingen weer zoals voorheen. |
De zoveelste vorm van penisverlenging onder jongeren. Waarschijnlijk is het niet meer dan een vorm van aandachttrekkerij. De jongens kijken naar hen, wat wilt een meisje nog meer ? En achteraf weer gaan blijten als een jongen hen enkel voor de sex wou....hoeveel meisjes gaan er nog zonder plamuur op hun gezicht naar school ? 10 jaar geleden verweet men je voor slet, wie het nu niet doet is een nerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
nu zijn ze dus daar minder hypocriet over. ik vind dat wel een positieve evolutie, jij niet? |
Citaat:
|
Geen lesbiennes, modetrend....
Zij die vinden dat alles moet kunnen, kunnen ook maar tolereren dat ik op bepaalde mensen graag wil meppen. |
Citaat:
welke wet verbiedt meisjes om andere meisjes te kussen?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be