![]() |
Nog meer bewijs dat de islam het ware geloof is
Bekijk deze video vanaf de 28e minuut tot de 40e minuut. De profeet (vzmh) heeft nauwkeurige voorspellingen gemaakt over technologische ontwikkelingen:
http://www.youtube.com/watch?v=_nYoz4HxjNs De hele video is overigens interessant. |
Ik ga dat morgen kijken. Ik ga ook nog eens de Koran lezen, eens ik de Bijbel uit heb. Maar verwacht geen grote verandering. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zon en modderpoel :lol:
|
Nóg meer bewijs...
|
Het ware geloof bestaat niet. Anders zou het geen geloof meer zijn...
Sommige mensen kunnen dat maar niet begrijpen. |
Ik heb al 2 aardbevingen voorspeld
|
Citaat:
|
Waarom willen mensen toch steeds weer hun geloof aan anderen opdringen?
|
Als voorspellen een voorwaarde is voor het ware geloof, waarom gelooft er dan trouwens niemand in Nostradamusdom?
|
Citaat:
|
Citaat:
De Torah,Bijbel en de Koran zijn niet zo verschillend. Copy/paste is hier zeker van toepassing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het geloof is een natuurlijk evolutie verschijnsel. De mens gelooft omdat het in zijn natuur is te geloven.
Het beste geloof is dit waarbij men is aangesloten. Mijn 'tandaards' is overigens de beste van het Dorp. Als ''Turkse Nederlander" perse mensen wilt bekeren, Terug naar Turkije: Overvloed van werk aan de winkel en succes ermee. |
vrede,
ik geloof in dialoog. alleen door zo veel mogelijke met belijdende christenen, joden, hindoes, boeddhisten, atheisten... te praten leer ik bij over mezelf en over mijn eigen religie. natuurlijk gebeurt het bij die dialoog vaak dat één van de gesprekspartners reclame maakt voor zijn eigen traditie. zo lang dit niet gebeurt in de vorm van een aanval op de ander, vind ik dat eigenlijk allemaal prima. ik geloof overigens niet dat het ware bewijs van de islam in een video te zien is. bid, vast, geef uit je overvloed aan hen die te kort hebben. probeer te leven als moslim en god toont je in je hart waarom dit een goede weg is. vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
En wat doet die imam ermee? KIJK MAAR EVEN MEE |
Citaat:
Tegelijkertijd Religieus én Intelligent zijn kan niet;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be