Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Nog meer bewijs dat de islam het ware geloof is (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125713)

Turkse Nederlander 1 juli 2009 23:02

Nog meer bewijs dat de islam het ware geloof is

Bekijk deze video vanaf de 28e minuut tot de 40e minuut. De profeet (vzmh) heeft nauwkeurige voorspellingen gemaakt over technologische ontwikkelingen:

http://www.youtube.com/watch?v=_nYoz4HxjNs

De hele video is overigens interessant.

liberalist_NL 1 juli 2009 23:07

Ik ga dat morgen kijken. Ik ga ook nog eens de Koran lezen, eens ik de Bijbel uit heb. Maar verwacht geen grote verandering. :-)

Turkse Nederlander 1 juli 2009 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4209404)
Ik ga dat morgen kijken. Ik ga ook nog eens de Koran lezen, eens ik de Bijbel uit heb. Maar verwacht geen grote verandering. :-)

Goed Liberalist. Ik ben in ieder geval blij dat je niet boos wordt en mij aanvalt voor het starten van deze topic :lol:

liberalist_NL 1 juli 2009 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 4209413)
Goed Liberalist. Ik ben in ieder geval blij dat je niet boos wordt en mij aanvalt voor het starten van deze topic :lol:

Ik vind het altijd leuk over religies te leren, zolang er maar niet gedreigd wordt met de indamming van vrijheden. ;-)

Dixie 1 juli 2009 23:25

zon en modderpoel :lol:

laurensje 1 juli 2009 23:31

Nóg meer bewijs...

Pieter B 2 juli 2009 00:30

Het ware geloof bestaat niet. Anders zou het geen geloof meer zijn...

Sommige mensen kunnen dat maar niet begrijpen.

kameleon 2 juli 2009 07:34

Ik heb al 2 aardbevingen voorspeld

laurensje 2 juli 2009 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 4209663)
Ik heb al 2 aardbevingen voorspeld

U bent seismoloog?

bloedverwant 2 juli 2009 09:43

Waarom willen mensen toch steeds weer hun geloof aan anderen opdringen?

bloedverwant 2 juli 2009 09:43

Als voorspellen een voorwaarde is voor het ware geloof, waarom gelooft er dan trouwens niemand in Nostradamusdom?

kameleon 2 juli 2009 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurensje (Bericht 4209724)
U bent seismoloog?

Neen. Seismologen zijn rare kerels. Ze zeggen dat breuklijnen vastliggen maar als er dan in Waals-Brabant een aardbeving gebeurd valt hun muil op de grond, want niemand kende die breuklijn. Het kan goed zijn dat de aarde daar de komende dagen weer harder gaat beven.

Fiere Jood 2 juli 2009 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 4209399)
Bekijk deze video vanaf de 28e minuut tot de 40e minuut. De profeet (vzmh) heeft nauwkeurige voorspellingen gemaakt over technologische ontwikkelingen:

44 minuten.Daavoor moet ik tijd vinden.:-)

De Torah,Bijbel en de Koran zijn niet zo verschillend.
Copy/paste is hier zeker van toepassing.

Fiere Jood 2 juli 2009 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedverwant (Bericht 4209795)

Dat begrijp ik ook niet.

bruggeman 2 juli 2009 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedverwant (Bericht 4209795)

Marketing!

bruggeman 2 juli 2009 10:39

Het geloof is een natuurlijk evolutie verschijnsel. De mens gelooft omdat het in zijn natuur is te geloven.
Het beste geloof is dit waarbij men is aangesloten.
Mijn 'tandaards' is overigens de beste van het Dorp.
Als ''Turkse Nederlander" perse mensen wilt bekeren, Terug naar Turkije: Overvloed van werk aan de winkel en succes ermee.

redwasp 2 juli 2009 11:32

vrede,

ik geloof in dialoog. alleen door zo veel mogelijke met belijdende christenen, joden, hindoes, boeddhisten, atheisten... te praten leer ik bij over mezelf en over mijn eigen religie.

natuurlijk gebeurt het bij die dialoog vaak dat één van de gesprekspartners reclame maakt voor zijn eigen traditie. zo lang dit niet gebeurt in de vorm van een aanval op de ander, vind ik dat eigenlijk allemaal prima.

ik geloof overigens niet dat het ware bewijs van de islam in een video te zien is. bid, vast, geef uit je overvloed aan hen die te kort hebben. probeer te leven als moslim en god toont je in je hart waarom dit een goede weg is.

vrede,

redwasp

SDX 2 juli 2009 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 4209940)
vrede,

ik geloof in dialoog. alleen door zo veel mogelijke met belijdende christenen, joden, hindoes, boeddhisten, atheisten... te praten leer ik bij over mezelf en over mijn eigen religie.

natuurlijk gebeurt het bij die dialoog vaak dat één van de gesprekspartners reclame maakt voor zijn eigen traditie. zo lang dit niet gebeurt in de vorm van een aanval op de ander, vind ik dat eigenlijk allemaal prima.

ik geloof overigens niet dat het ware bewijs van de islam in een video te zien is. bid, vast, geef uit je overvloed aan hen die te kort hebben. probeer te leven als moslim en god toont je in je hart waarom dit een goede weg is.

vrede,

redwasp

Ja rooiwesp, ik heb me altijd al afgevraagd waar die 10 % Zakaat die moslims wereldwijd afdragen voor de 'armen', heengaat - dat moet toch elk jaar opnieuw een enorme som zijn van de om en bij het miljard moslims ter wereld - noem zo eens wat moslim liefdadigheidsinstellingen op en wat organisaties of landen waar dat geld heengaat en wat er mee gedaan wordt?

circe 2 juli 2009 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4210408)
Ja rooiwesp, ik heb me altijd al afgevraagd waar die 10 % Zakaat die moslims wereldwijd afdragen voor de 'armen', heengaat - dat moet toch elk jaar opnieuw een enorme som zijn van de om en bij het miljard moslims ter wereld - noem zo eens wat moslim liefdadigheidsinstellingen op en wat organisaties of landen waar dat geld heengaat en wat er mee gedaan wordt?

Dat vroeg ik me ook altijd al af. Blijkbaar moet dat aan de imam worden gegeven volgens de moslims die ik het vroeg.

En wat doet die imam ermee?

KIJK MAAR EVEN MEE

Gun 2 juli 2009 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 4209399)

Geloven:roll:

Tegelijkertijd Religieus én Intelligent zijn kan niet;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be