![]() |
Confituur.
Zelf eet ik dat nooit maar misschien zijn er mensen die dat wel doen en die hebben ook recht op een draad.
Ik wil niemand uitsluiten. |
Citaat:
|
Deze morgen nog een boterham met bosbessenconfituur gegeten.
|
Zie je?
Instant succes! Ik wist gewoon dat de confituurmensen nood hadden aan een draad. |
Vorige week mispelconfituur gemaakt, heerlijk.
|
Citaat:
Zo rot als een mispel! Is dat zo? Moeten mispels een beetje rot zijn voor je ze eet? Dat is mij altijd verteld maar ik heb het nooit geprobeerd. |
ik eet nooit confituur
|
mijn moeder heeft laatst rabarberconfituur gemaakt, lekker!
|
Citaat:
|
Een geroosterd boterhammetje met wat 4-vruchtenconfituur is toch echt niet te versmaden als snackje.
|
lap, ik heb al spijt dat ik choco op mijn bokes heb ipv confituur
|
Ons ma heeft net 50 potten aalbessen (rode bessen) confituur gemaakt. Van eigen kweek!
Beste confituur ooit! De truuk: combineren met wat frambozen (van eigen kweek)! Als er genoeg frambozen over zijn, heeft moeke beloofd dat ze er een potje confituur van zal maken. Want frambozenconfituur (van eigen kweek! van ons moeke), daar sta ik 's nachts voor op. |
Citaat:
|
Aardbeienconfituur :cheer:
|
Citaat:
Ik wou de aardbeien verkopen, maar ik geraakte er niet van af. Vanaf die affaire lust ik dus geen aardbeien meer. |
Laat ons eerlijk zijn, we hebben eigenlijk iets te groot gebouwd in onze iets te dure verkaveling en nu zit er niks anders op...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn opa maakte de meest ranzige confituren ter wereld van groene tomaten etc... En ik maar zeggen: "Opa, de Duitsers zijn al vertrokken!" :-)
|
Citaat:
Gelei noemen wij dat - aardbeiengelei, abrikozengelei... Nee, ik lust dat niet, ik hou van Speculoospasta op mijn brood.:-P ![]() Lekker jong! ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be