![]() |
Rock Werchter, baby!
![]() Voila, ben bijna helemaal ingepakt om richting Werchter te vertrekken. 4 dagen muziek, drank en plezier met de moaten op het Beste Festival Ter Wereld! Aaaaaaaaahggg! Toedels! http://www.youtube.com/watch?v=FE9yi8Y8oV8 http://www.youtube.com/watch?v=okbBI3jqYfs Gaat er nog iemand? :-D ![]() |
:cheer: milk inc :cheer:
|
Heeft mij nooit geïnteresseerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegen die drukte en lawaai kan ik niet. ;-) |
Ieder zijn ding natuurlijk. Al ziet het er op tv altijd 'erger' uit qua drukte. Valt wel mee hoor, als je natuurlijk niet vlak vooraan staat ;-)
Verder is het 4 dagen de knop op 0, alles vergeten, 4 dagen zonder de vrouwen (oogghh!), muziek, contacten leggen met Engelsen, Canadezen, Ieren, Hollanders, Fransen, de occasionele Waal,... gewoon in het gras liggen en genieten. En lots of junkfood natuurlijk! Man I'm excited :-P |
Citaat:
|
te veel volk op één plaats. Ik ga mijn best doen om dit weekend in Gooik te geraken, daar is een veel fijner festivalleke
|
Rock Werchter is al lang dood.
|
Mij te heet!
|
Het verkeer in de streek ontwricht. :cheer:
|
blij dat ik daar niet zit.
|
Citaat:
|
Eén keer geweest, op Torhout dan nog. In 1993, toen Metallica er voor het eerst optrad. Toen was zoiets nog een ware sensatie, Metallica op een mainstream-festival; ondertussen is de verrassing er natuurlijk al lang af. Neemt niet weg dat het die dag een onvergetelijk optreden was, staat zelfs nog altijd op nummer 1 in mijn persoonlijke lijst van beste concerten aller tijden.
|
Entartete Musik!:twisted:
|
:cheer: Ik zaterdag ook !!! :cheer:
|
:cheer: Limp Bizkit :cheer:
:cheer: Nick Cave :cheer: :cheer: Kings of Leon :cheer: :cheer: Biervoucher van 40 pinten :cheer: |
Citaat:
|
Nu ja... ik heb geen zin om er te gaan zitten braden bij dit weer aan die prijs en met de minimum toegave dat er wel ergens een kraantje of twee met drinkbaar water gaat zijn.
I do have standards, sir. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be