![]() |
Dilbeekse flikken in peperdure Q7
Uit heel het land wordt jaloers gelonkt
naar Dilbeek waar de superflik pronkt. 't Zit er bovenarms op bij de VRT-top waar Witse furieus op tafel bonkt. ![]() Car 54 where are you ? |
Vlanderen is rijk , maar dan enkel de Vlaamse randgemeenten rond Bruzzel
|
Ik heb ze nog zien rondrijden gisteren. Schone auto's dat wel, maar ik stel me vragen bij de noodzaak ervan.
Citaat:
Dat ze dan het wegdek eens herstellen... |
Waarom pakken ze dan geen Defenders ipv die Q7 luxebakken ?
|
Citaat:
|
wat ze in dilbeek de laatste jaren allemaal gekregen hebben bij de flikken...de resultaten blijven wel achterwege
|
Peperduur zou ik een Q7 nu niet onmiddellijk noemen... Je hebt er als particulier al eentje voor een 65.000 euro, en ik ben zeker dat "de overheid" gunstigere aankoopvoorwaarden krijgt.
|
Citaat:
Dilbeek is nu eenmaal een rijke gemeente, wij (tenzij je uit Dilbeek komt uiteraard) moeten ons niet bemoeien met wat zij doen met hun geld. Want dat geld komt toch uit de gemeentekas vermoed ik? |
en de staat die bijdraagt aan de gemeentekas
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en opbrengst van Telenet-aandelen
|
+ Vlaamse overheid die vorig jaar de schuldenlast van de gemeenten overnam (en nu zélf zwaar zal moeten gaan besparen:roll:)
|
De Dilbeekse "Flikken" valt niks te verwijten.....
die jongens doen hun werk (of doen alsof) in de wagen die ze ter beschikking krijgen.... wie deze wagen echter aangevraagd heeft, en er dan daarenboven nog in geslaagd is om hem te verkrijgen..... dat is ne straffe gast ! maar wie keurt deze aankoop goed...... het hoofd van de polies.... de opperpolitieker-burgervader van de gemeente ??? ........... wel ja, het bewijs is nog maar eens geleverd.... de hedendaagse politieker heeft "schijt" aan het kiesvee.... de arrogantie ten top gaan zij in tijden van crisis de mensen in hun gezicht uitschijten en het geld nodeloos over de balk gooien, pak de poen en verkwist maar.... zolang zij zich maar in weelde kunnen wentelen "de vadsige koningen" van deze tijd.... HOELANG gaat de brave burger die dit allemaal bekostigen moet "braaf" blijven ????:twisted: |
Dat is het budget via het boetefonds, tijd dat ze dat budget eens gebruiken om de extra wegenwerken te financieren ipv flikkenwagens
|
bij ons rijden de politiemannen met van die onnozele kleine autootjes van Nissan..... dan heb ik toch liever dat onze ordehandhavers in een europese wagen rondbollen die hier gemaakt is en hier werkgelegenheid verschaft !
|
Citaat:
Nu er zijn er die rondtuffen met touareg in de ardennen dus op dat vlak is het budget nogal losgeslagen vind ik persoonlijk, een politieker die hier wil scoren kan toch wel een DUIDELIJKE CRITERIA formuleren waarbinnen je kiest Een wagen uit het C-segment met bvb een leasbedrag pre-optimalisatie 400euro per maand, of een kostprijscalculatie op basis van 20K -km/jaar van bvb 5000euro per jaar all in... Moet de eerlijkste en correctste manier zijn van budgetten afspreken. Blijkbaar zitten er een paar dikke lakunes.. |
En dan nog te denken dat het zware , logge wagens zijn, waar iedere zichzelf respecterende crimineel zo van wegrijdt.
Wat een bullshit weeral. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be