Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Marrokaanse burgemeester van Rotterdam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125728)

circe 2 juli 2009 13:30

Marrokaanse burgemeester van Rotterdam

Aboutaleb.

Laat de Nederlandse veteranen voor schut staan op hun jaarlijkse herdenkingsfeest (wat heeft een marokkaan nu te maken met de gestreden oorlogen van Nederland?) omdat hij op verlof was naar Marokko.

En wat moest hij zo dringend gaan doen in Marokko?

Gaan klappen over de Marokkaanse FAMILIEWET!!!! en de dubbel nationaliteit???? als burgemeester??? of als Marokkaanse infiltrant?

zie het volledige artikel in Elsevier

http://www.elsevier.nl/web/10240132/...b-ongepast.htm

Vanaf dat Aboutaleb voet op Marokkaanse grond zet, wordt hij beschouwd als onderdaan van de koning.

Welke instructies moest de burgemeester van Rotterdam zo plots gaan ophalen dat het herdenkingsfeest van de NEDERLANDSE veteranen op de achtergrond verschoof?

Misschien het toestaan van polygamie? Toestemming om vrouwen te verstoten? of het erfrecht te laten aanpassen?

Sywen 2 juli 2009 13:39

nog meer fanatiek hysterie van de islamofoob *geeuw*

circe 2 juli 2009 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 4210195)

ik vrees dat uw bijdrage een iets te hoog niveau heeft om door mij te worden begrepen.
Wat wou je in feite zeggen?

redwasp 2 juli 2009 13:44

vrede,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 4210195)

mijn moeder zei altijd: "zo lang ze dat doen, pellen ze geen eieren."

ik vraag me wel af wat er eigenlijk mis is met het pellen van eieren.

vrede,

redwasp

Geert C 2 juli 2009 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 4210200)
vrede,

vrede,

redwasp

Het begint wel met het pellen van eieren, maar voor je het weet zitten ze koffiekoeken te eten! 8O

Firestone 2 juli 2009 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4210209)
Het begint wel met het pellen van eieren, maar voor je het weet zitten ze koffiekoeken te eten! 8O

Waar dan?

vlijmscherp 2 juli 2009 14:01

Citaat:

en dat bij dit weer! 8O

Derk de Tweede 2 juli 2009 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4210178)
Aboutaleb.

Laat de Nederlandse veteranen voor schut staan op hun jaarlijkse herdenkingsfeest (wat heeft een marokkaan nu te maken met de gestreden oorlogen van Nederland?) omdat hij op verlof was naar Marokko.

Gaan klappen over de Marokkaanse FAMILIEWET!!!! en de dubbel nationaliteit???? als burgemeester??? of als Marokkaanse infiltrant?

Vanaf dat Aboutaleb voet op Marokkaanse grond zet, wordt hij beschouwd als onderdaan van de koning.

Welke instructies moest de burgemeester van Rotterdam zo plots gaan ophalen dat het herdenkingsfeest van de NEDERLANDSE veteranen op de achtergrond verschoof?

Misschien het toestaan van polygamie? Toestemming om vrouwen te verstoten? of het erfrecht te laten aanpassen?

Hij is hier duidelijk over de scheef gegaan en verdient een fikse uitbrander van de minister.
Hij blijft echter wel een redelijke goede burgemeester.

Raf 2 juli 2009 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 4210200)
vrede,

vrede,

redwasp

Dat is inderdaad een interessante vraag. Ik kende de uitdrukking niet, moet ik bekennen.

"Met iemand een eitje te pellen hebben" is ook zo'n vreemde uitdrukking...

Raf 2 juli 2009 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4210221)
en dat bij dit weer! 8O

Hoezo? Een koffiekoek gaat er toch altijd in?

circe 2 juli 2009 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4211214)
Hij is hier duidelijk over de scheef gegaan en verdient een fikse uitbrander van de minister.
Hij blijft echter wel een redelijke goede burgemeester.

Ik vond hem voordien wel heel sympathiek en best geschikt, maar sinds hij op die stoel zit doet hij toch regelmatig rare dingen die niet heel kosher zijn. Zo ook zijn zogenaamde uitleg dat hij die Marokkaanse namenlijst zou vernietigen... helemaal niet!

Beetje taqya en dat vind ik vies.

Dajjal 2 juli 2009 22:09

Ach...wat zou je je zorgen maken over de gevoeligheden van die ongelovige honden ? Zolang de voorgenoemde honden je royale loon maar betalen zodat JIJ in Marokko de grote Achmed kan gaan uithangen.....

Raf 2 juli 2009 22:14

Citaat:

Het is dus allemaal koek en ei tussen hen...

Zoethout002 2 juli 2009 22:20

Leeft die inteelt nog ? jammer, kan niet wachten tot hij van de trap valt, Rotterdam weer schoner.

goodwill 4 juli 2009 22:19

Citaat:

Aboutaleb.

:lol:ik zie dat onze circe nog altijd in vorm is :lol:

goodwill 4 juli 2009 22:24

Citaat:

Aboutaleb.

Aboutaleb blijft een voorbeeld voor velen, zowel voor allochtonen als autochtonen.

Vooraleer gespeculeerd wordt over de reden van zijn reis, laten we eerst afwachten wat hij zelf te melden heeft tijdens één of andere persconferentie.

Jarno 4 juli 2009 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4211310)
Het is dus allemaal koek en ei tussen hen...

Dijenkletser!

liberalist_NL 4 juli 2009 22:39

Wilders krijgt eens te meer gelijk wat betreft het dubbele loyaliteiten debat. De beste reclame voor de heer Wilders is deze flutregering.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be