![]() |
Vogeltjesgekwetter in 3D.
Daarnet zat ik buiten op mijn terras (waarom zit ik daar nu eigenlijk niet meer?) naar de vogeltjes te luisteren.
Als je dan eens goed doorluistert, hoor je zowel vogeltjes die dichtbij zitten, maar daar achteraan ook vogeltjes die verderop zitten. Daar moet je goed voor luisteren want in eerste instantie worden die overstemt door de vogeltjes die dichterbij zitten. Als je je echter concentreert op de vogeltjes die verderop zitten hoor je na een tijdje de vogeltjes die dichterbij zitten niet eens meer. Tot je je daar weer op focust en dan hoor je ze weer wel. Het grappige is dat tijdens het omschakelen je soms alle vogeltjes (dichtbij en veraf) tegelijk hoort. Alsof je plots in een cacafonie van vogelgekwetter zit. Heel speciaal. En leuk op zo'n pufferige namiddag. |
Ik blijf erbij.
Blowen heeft massa's voordelen. :cheer: |
Maar nu ga ik zuipen!
Doe-hoeg!! |
Citaat:
Ben trouwens ook gek op het gekwetter van vogeltjes |
Citaat:
TOch nog iemannd die van dezelfde geneugtes des leven kan genieten als ik. Hoera!! :cheer: |
< kwetter this <<
|
Citaat:
![]() |
Twitter ???
|
Man, ben ik blij dat ik geen terras heb ;-)
|
Verschrikkelijk! Twee maand geleden één maand slecht geslapen door dat verdomd gekwetter van die kutbeesten. Dan mag mijn overbuur om 5 uur met 5000 toeren vertrekken, ik hoor daar niets van. Als een zo'n zwart mormel zijn bek openzet ben ik wakker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Leve de vogelkes !!! :cheer: |
Ik word daar elke dag mee wakker. Mooi, maar soms kunnen ze toch lawaai maken... Vooral die eksters.
|
Moeten jullie niet werken?? 8O
|
Citaat:
|
Sterf, hond!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beroepsdoppers, het was te denken. :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be