Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Abnormale homo's krijgen opschorting straf (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12586)

De Zuiveraar 24 april 2004 11:53

Homo's krijgen opschorting van straf - 24/04/2004

KRUISHOUTEM - De meeste van de zeventien homoseksuele mannen, die zich voor de Oudenaardse rechter moesten verantwoorden voor openbare zedenschennis op de Carestel-parking aan de E17 in Kruishoutem, hebben opschorting van straf gekregen. Twee onder hen werden bij verstek veroordeeld tot een gevangenisstraf van acht dagen en een boete van 130 euro.
De Carestel-parking aan de E17 was in Kruishoutem gekend als ontmoetingsplaats voor homokoppels. In een achtergelegen bosje stond ook een mobilhome, die frequent door de mannen werd bezocht. In april vorig jaar brandde die mobilhome volledig uit. Brandstichting werd niet uitgesloten.

Tijdens de zomermaanden van vorig jaar stapten echter steeds meer mensen, die op de parking halt hielden om even te verpozen, met klachten naar de politie. Bleek dat de homoseksuele mannen zich allerminst stoorden aan de aanwezigheid van gezinnen of truckers om in het struikgewas seksuele betrekkingen te hebben. Daarop besloot de politie om op te treden. Verschillende mannen werden op heterdaad betrapt.

Momenteel worden op de parking geen problemen meer vastgesteld. Op vraag van het parket van Oudenaarde werd een gedeelte van de struiken door de Regie der Wegen verwijderd.

ziek is die soort... :x

VlaamseBelg 24 april 2004 12:42

En wat nog erger is, er bestaan zo geen parkings waar vrouwen komen! :lol:

Raf 24 april 2004 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
En wat nog erger is, er bestaan zo geen parkings waar vrouwen komen! :lol:

Die bestaan zeer zeker.

ICE-MAN 24 april 2004 15:58

grappige titel "abnormale homo's"

wat is t' verschil met "normale" :lol: :lol: :lol:

Guderian 24 april 2004 15:59

Toch wel straf dat de overheid de beplanting langs parkings moet aanpassen omwille van die loslopende abnormale viespeuken! :roll:

sebby 24 april 2004 16:00

:lol: weer een topic gestart door een abnormale :roll:

Raf 24 april 2004 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Toch wel straf dat de overheid de beplanting langs parkings moet aanpassen omwille van die loslopende abnormale viespeuken! :roll:

En dat met JOUW belastingscenten :lol: :lol: :lol:

S. 24 april 2004 16:08

Citaat:

Guddi die pleit om ze te laten staan? De eerste stap richting een grote onthulling...

Guderian 24 april 2004 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

Als student betaal ik die nog niet. :wink:

Guderian 24 april 2004 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:

Guddi die pleit om ze te laten staan? De eerste stap richting een grote onthulling...

Homofielen laten staan? Welnee, afvoeren naar gesloten psychiatrische instellingen!

Raf 24 april 2004 16:12

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Als student betaal ik die nog niet. :wink:

De belastingen die JOUW ouders betalen dan... :roll:

VlaamseBelg 24 april 2004 17:12

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.

Homofielen laten staan? Welnee, afvoeren naar gesloten psychiatrische instellingen!

De grootste homohaters zijn vaak gewoon bang om zelf herkend te worden. Ik heb er geen probleem mee dat die mannen mekaar ergens willen ontmoeten, wel dat ik daar dan persé op moet staan kijken als ik effe op de verkeerde moment op zo een parking kom. En het zijn dan vaak nog getrouwde mannen die daar naartoe trekken ook!

Verhofstadthater 24 april 2004 17:14

Allé, het homobashing is weer begonnen. :roll:

Guderian 24 april 2004 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
De grootste homohaters zijn vaak gewoon bang om zelf herkend te worden.

Ook zo'n typisch "argument" van de flikkerlobby!
Laten we ze even doortrekken:
De grootste tegenstanders van drugsgebruik, zijn in feite zelf druggebruikers.
De grootste vreemdelingenhaters, zijn in feite zelf vreemdelingen.
Enz... :roll: :lol: :roll: :lol:

Guderian 24 april 2004 17:41

*KNIP*

Geachte,

Gelieve geen oproepen tot geweld op basis van sexuele voorkeur te lanceren.

Dank bij voorbaat.
Peter Johan

Seba 24 april 2004 17:43

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Allé, het homobashing is weer begonnen. :roll:

Het "homobashing" zou beter veralgemeend worden. Abnormale elementen die de maatschappij verzieken moeten uit de maatschappij verwijderd worden in plaats van ze te gaan promoten in die maatschappij.

u beseft toch dat deze uitspraak misschien wel ook eens zeer van toepassing zou kunnen zijn op uzelf Guderian?

Guderian 24 april 2004 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
u beseft toch dat deze uitspraak misschien wel ook eens zeer van toepassing zou kunnen zijn op uzelf Guderian?

Ik denk het niet. Bij mij zal je geen crimineel gedrag, homofiele praktijken, drugsgebruik,... vaststellen. :wink:

Max 24 april 2004 17:47

"Poepen" hoor je in de privésfeer te doen. Wat is dat trouwens toch met die neukfestijnen in struikgewassen of stadsparken? Huur dan toch een hotelkamer verdorie! :lol:

Zeno! 24 april 2004 18:15

Citaat:

Bij mij zal je geen crimineel gedrag, homofiele praktijken, drugsgebruik,... vaststellen. :wink:

Kortom: een sissy zoals ze zeggen :lol:

Griffin 24 april 2004 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:

Bij mij zal je geen crimineel gedrag, homofiele praktijken, drugsgebruik,... vaststellen. :wink:

Kortom: een sissy zoals ze zeggen :lol:

Ober, doe mij ook maar een sissy!

([size=2]Een Sissy is een Fanta-achtig drankje, verkrijgbaar in Nederland als tegenhanger van laatstgenoemde[/size]).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be