![]() |
Rotte film Brüno maakt de wereld nóg rotter!!!!!!!!
Ik heb de laatste dagen hier en daar, of in de gazet, of in de boekskes het een en tander gezien over de film Brüno die binnen enkele dagen uitkomt.
DE POLITIEKERS MOETEN DIE FILM TEGEN HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het kan helemaal niet zijn dat men ons volk, ons eigen vlaanderenvolk verloedert met een vuile smerige film over een vuile buitenlandse homo met slechte manieren!!! De wereld is rot, door en door rot. Dat is erg, dat is heel erg! Maar wat veel erger is is dat men de wereld nog rotter maakt door zulke slechte films als Bruno op ons volk te zwieren! Waarom kan men niet eens een goede film uitbrengen, over een door en door goed mens, een brave ziel die zich heeft opgeofferd voor zijn medemens??????? Ik denk bijvoorbeeld aan Franciscus van Assisië, of aan Moeder Theresa! Onze jeugd zou zo weer goede waarden en manieren ingelepeld krijgen!!!! Maar neen, men gaat liever door onze jeugd moreel te vergiftigen met al zulke vieze, rotte films als die van Bruno! Dat moet gedaan zijn!! Er moet iemand HALT roepen!! Stop met onze jeugd rot te maken!! Offer onze jeugd niet op aan het platte smerige geld!!TROUWENS DIE BRUNO BESTAAT NIET!!!!!! Waarom maakt men dan een film van????? |
Citaat:
Het er vingerdik opleggen is een ander ding. Je mag gerust stoppen hoor. Er is niemand op dit forum die nog gelooft dat je een werkelijke mening weergeeft. Misschien nog wel leuk voor in koetjes en kalfjes |
Met wat stoppen? En ik geloof wel dat die film onze jeugd rotter maakt, ik kan het niet genoeg zeggen, aangezien niemand het wil geloven!!
|
*geeuw*
Zoek een hobby ofzo |
![]() |
Het heeft hier geen zin meer, dat is duidelijk. Ik kon het maar proberen aan het verstand te brengen. Ik snap helemaal niet wat zo leuk is aan een film met zulke zielige figuur dat niet eens bestaat. Francette verstaat dat ook niet. Dat ze eens een waargebeurd verhaal filmen over een goede ziel die veel goeds gedaan heeft.
|
Citaat:
:lol: Gelijkenissen tussen jou en Bruno |
Citaat:
Dude, calm down... it's all FICTION. Of het mijn type humor is ben ik niet zeker. (eerder zeker van niet). Maar dan nog? Who caress anyway. Niemand die je toch zegt dat je niemer naar de kerk mag gaan of naar die priester mag luisteren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die hier geen verstandig antwoord kunnen geven:BUITEN!!!!
Ik heb dat hier opgestart voor gelijkgezinden, niet voor ongelovige thomassen die altijd willen dwarszitten!!! En ik heb wel anders te doen dan hobby's zoeken, snotneuzen!!! Mijn soep is gotver bijna aangebrandt door hier dat topic te willen opstarten!!! Het is de laatste keer geweest, ik ga weer naar seniorennet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ik vind het niet meer grappig:(
|
Citaat:
En door de felle kritiek daartegen door de christelijke gemeenschap in america is de film een succes geworden. :-D Tenandere: @Graziëlla: Ik neem dit aan als een grap. :rofl: 't Is gewoonweg niet serieus te nemen, jouw uiteenzetting. :magniet: En anders: Waar je ook tegen vecht, je vecht altijd tegen jezelf. :Angry2: |
Citaat:
Flauw, flauwer, flauwst, ik weet het. |
Maakt Graziëlla reklame voor een film? Lijkt erop.
|
al 1 die het doorheeft
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be