Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie is "The Prince of Pop"? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125932)

Everytime 8 juli 2009 09:59

Wie is "The Prince of Pop"?

Onlangs las ik een artikel waar ze de vergelijking tussen Madonna ("Queen of Pop") en Britney Spears ("Princess of Pop") deden. Met al die huidige "Michael Jackson-gekte", vroeg ik me dan af wie "the Prince of Pop" dan is? Kom alstublieft niet met een Usher en nog minder met een Justin Timberlake..............Er is volgens mij geen enkele "Prince of Pop".

Public energy 8 juli 2009 10:01

Ligt voor de hand

Derk de Tweede 8 juli 2009 10:23

Prince Buster: Dance Cleopatra dance

Everytime 8 juli 2009 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Public energy (Bericht 4218727)
Ligt voor de hand

Prince is natuurlijk meer geloofwaardig dan een Usher of een Justin maar hem "the Prince of Pop" noemen, is volgens mij verkeerd. Prince heeft nooit de populariteit gehad die Michael had. En de grootste periode van Prince blijft de jaren 80 met onder meer zijn "Purple Rain" en andere "Kiss". Met "Prince of Pop" bedoel ik iemand uit de huidige generatie artiesten maar blijkbaar is er niemand van de huidige generatie die die statuut kan hebben.

Kay_ 8 juli 2009 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 4218784)
Prince is natuurlijk meer geloofwaardig dan een Usher of een Justin maar hem "the Prince of Pop" noemen, is volgens mij verkeerd. Prince heeft nooit de populariteit gehad die Michael had. En de grootste periode van Prince blijft de jaren 80 met onder meer zijn "Purple Rain" en andere "Kiss". Met "Prince of Pop" bedoel ik iemand uit de huidige generatie artiesten maar blijkbaar is er niemand van de huidige generatie die die statuut kan hebben.

Ik denk niet dat er iemand op dit moment is of in de komende decennia zal komen die ooit zo bekend zal zijn als MJ.

Ik vind, in tegenstelling tot wat jij aangaf, usher en Timberlake degene die er nog het dichts bijkomen....

Txiki 8 juli 2009 16:13

Filip?

Bovenbuur 8 juli 2009 16:32

Als Britney Spears de Princes is zou ik het niet weten. Ik bedoel, als je een goede artiest zoekt zou ik voor Robbie Williams gaan *Zet let me entertain you op*, maar voor iemand van het kaliber Spears moet je denk ik een of andere lauwe rapper zoeken ofzo...

Spliff 8 juli 2009 16:55

Ene Joseph wordt op google omschreven als de Prince of Pop, graag gedaan en nu gaan ik van de bib naar de nachtopvang, heel de dag nuchter geweest ook. Wat een prestatie.

kiko 8 juli 2009 17:04

Tot een aantal jaren geleden zou ik Robbie Williams geantwoord hebben, ook al wil het voor hem in de VS minder lukken.

Tegenwoordig heeft Mika wel potentieel om uit te groeien tot een reus in popland.

doubled 8 juli 2009 17:16

De enige echte prince !!!

Jazeker 8 juli 2009 17:40

Wie anders dan The Fresh Prince of Bel-air?

Everytime 8 juli 2009 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4219408)
Als Britney Spears de Princes is zou ik het niet weten. Ik bedoel, als je een goede artiest zoekt zou ik voor Robbie Williams gaan *Zet let me entertain you op*, maar voor iemand van het kaliber Spears moet je denk ik een of andere lauwe rapper zoeken ofzo...

Het heeft helemaal niets te maken met het feit dat men van Britney houdt of niet. Ze heeft het statuut van "Princess of Pop". Lach maar maar ze is al 11 jaar in de showbizz bezig. Ik zie geen Lady Gaga en andere Katy Perry zo lang duren. Robbie Williams? Geen slechte keuze maar hij heeft geen success in de VS.

Everytime 8 juli 2009 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4219457)
Tot een aantal jaren geleden zou ik Robbie Williams geantwoord hebben, ook al wil het voor hem in de VS minder lukken.

Tegenwoordig heeft Mika wel potentieel om uit te groeien tot een reus in popland.

Mika is een phenomeen van korte duur, zeker weten. Niets tegen die Mika maar ik blijf toch realist.

Weezer 8 juli 2009 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spliff (Bericht 4219442)
Ene Joseph wordt op google omschreven als de Prince of Pop.

Fritzl?

Jazeker 8 juli 2009 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 4219541)
Mika is een phenomeen van korte duur, zeker weten. Niets tegen die Mika maar ik blijf toch realist.

Ik heb die maar recent leren kennen gezien ik niet mee ben met de de nieuwere popmuziek. Talent te over. Als hij even origineel uit de hoek blijft komen, kan het zeker nog wat worden, maar het is absoluut te vroeg om daarover een oordeel te vormen. King of Pop zie ik hem idd ook niet worden, maar zolang zijn muze gezond blijft, kan het best wel een hoogvliegertje worden.

Bovenbuur 8 juli 2009 20:47

Misschien kunnen we het wel veel makkelijker maken: artiesten zijn allemaal van de seks drugs en rock en roll. Die laatste twee weet ik niet, maar van die eerste kan je behoorlijk veel kinderen krijgen. Misschien zijn er dus wel heel veel prinsen, van Brian Adams tot Rob Zombie en elke zanger en muzikant ertussenin.

debbie 8 juli 2009 20:58

Robbie Williams lijkt me ook een goede kandidaat. Mika heeft ook heel wat talent maar het is nog te vroeg om hem reeds als prince of pop te zien, kan wel nog komen.

Spliff 8 juli 2009 20:59

Pfff ze gaan toch allemaal dood.

debbie 8 juli 2009 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spliff (Bericht 4219805)
Pfff ze gaan toch allemaal dood.

Wij ook :-(

Spliff 8 juli 2009 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debbie (Bericht 4219808)
Wij ook :-(

Jah gelukkig wel ooit en ik mag hopen dat er geen leven is na de dood, een keer volstaat wel voor mij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be