![]() |
Wie is "The Prince of Pop"?
Onlangs las ik een artikel waar ze de vergelijking tussen Madonna ("Queen of Pop") en Britney Spears ("Princess of Pop") deden. Met al die huidige "Michael Jackson-gekte", vroeg ik me dan af wie "the Prince of Pop" dan is? Kom alstublieft niet met een Usher en nog minder met een Justin Timberlake..............Er is volgens mij geen enkele "Prince of Pop".
|
Ligt voor de hand
![]() |
Prince Buster: Dance Cleopatra dance
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind, in tegenstelling tot wat jij aangaf, usher en Timberlake degene die er nog het dichts bijkomen.... |
Filip?
|
Als Britney Spears de Princes is zou ik het niet weten. Ik bedoel, als je een goede artiest zoekt zou ik voor Robbie Williams gaan *Zet let me entertain you op*, maar voor iemand van het kaliber Spears moet je denk ik een of andere lauwe rapper zoeken ofzo...
|
Ene Joseph wordt op google omschreven als de Prince of Pop, graag gedaan en nu gaan ik van de bib naar de nachtopvang, heel de dag nuchter geweest ook. Wat een prestatie.
|
Tot een aantal jaren geleden zou ik Robbie Williams geantwoord hebben, ook al wil het voor hem in de VS minder lukken.
Tegenwoordig heeft Mika wel potentieel om uit te groeien tot een reus in popland. |
![]() De enige echte prince !!! |
Wie anders dan The Fresh Prince of Bel-air?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kunnen we het wel veel makkelijker maken: artiesten zijn allemaal van de seks drugs en rock en roll. Die laatste twee weet ik niet, maar van die eerste kan je behoorlijk veel kinderen krijgen. Misschien zijn er dus wel heel veel prinsen, van Brian Adams tot Rob Zombie en elke zanger en muzikant ertussenin.
|
Robbie Williams lijkt me ook een goede kandidaat. Mika heeft ook heel wat talent maar het is nog te vroeg om hem reeds als prince of pop te zien, kan wel nog komen.
|
Pfff ze gaan toch allemaal dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be