![]() |
Google opent aanval op Windows
Aangezien ik digi-analfabeet ben, gaarne enige uitleg!
![]() |
Ik dacht dat het Google Chrome OS zou heten.
Eigenlijk is het gewoon een kloon van Linux, want het gebruikt software die op Linux gebaseerd is en het maakt gebruik van de Linux kernel. |
|
Citaat:
Overgens ben ik niet ontevreden met XP, zolang de updates maar beschikbaar blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Microsoft heeft bijna een alleenheerschappij qua besturingssystemen. Linux en Apple zijn dan toch gevalleen apart. |
en zal daar ms office op kunnen gedraaid worden?
|
I dat anti windows gezever nu nog altijd bezig? Miljaar man sommigen kunnen hunnen tijd toch verkwisten.
|
Al jaren is men bezig met het gezaag dat linux VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL beter is dan de klote windows...graag een antwoord dan op volgende vraag....waarom kan ik nog geen linux vastkrijgen die even gemakelijk te installeren is op alle pc's die ik heb gehad of heb waarmee ik dan ook alle software en spelletjes kan draaien zoals dat met windows te doen is?
|
Citaat:
Omdat veel software en spelletjes specifiek voor Windows geschreven wordt. |
efkes op hun site gaan kijken.
het lijkt me toch niet direct een concurrent voor MS Vista. het lijkt er niet op dat je bv MS Office zult kunnen draaien daarop. wat gaat dat zijn met andere programma's die specifiek zijn geschreven voor Windows?? lijkt me meer een concurrent voor Linux, zal dus niet echt gebruikt worden door de grote massa. die zoekt iets gemakkelijks waar je (ook) de Windowsprogramma's kunt op laten draaien. |
Citaat:
edit: interessante lectuur http://opsamericas.com/?p=260 |
Citaat:
Ik vraag mij af hoe sommigen dan kunnen zeggen dat linux beter is? Er draait bijna niets op. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be