![]() |
Wilders: bezorgd om/over "Europa"
Roemenië en Bulgarije uit/af-stoten en geen nieuwe landen erbij; shar�*a uitbannen.
http://www.pvv.nl/index.php?option=c...=2086&Itemid=1 |
Ik vind dat we Finland en Portugal eruit moeten zetten, wie is voor?
|
Ik vind dat we alle europese ex kolonies erbij moeten nemen, wie is voor ?
|
De Wereld Unie, hoei!
|
Geen enkel land eruit, weinig landen erin. Nu helemaal geen. Uiteindelijk gewoon alle geografisch Europese landen behalve Rusland en Turkije + Cyprus wel. Dat is het beste voor ons allemaal. En daarna? Stoppen met uitbreiden en hulp geven aan van alles en nog veel meer, en eerst naar onszelf kijken.
|
Wilders is toch tegen de EU? Wat moeit hij zich dan daarmee? Ieder land moet zijn eigen soevereiniteit houden. Laat hij zich dan tot Nederland beperken. Hij is weer niet erg consequent in zijn standpunt.
|
Citaat:
Wilders/PVV is niet tegen de EU als een Samenwerkingsverband maar voornamelijk tegen het inleveren van zelfbeschikkingsrecht, souvereiniteit. Op détails heeft hij nog enkele bezwaren méér. |
Dit is in ieder geval een verbetering van Wilders. Het kan nog beter als hij de goede kanten van Europa ziet. Even vanuit PVV standpunt: Europa gebruiken als instrument of de Islam tegen te houden. Zit toch wel toekomst in nietwaar? En ik zou het nog niet eens zo erg vinden mits de huidige integratie maar blijft rollen
|
Citaat:
|
Citaat:
Congo is een goudmijn, letterlijk, maar ook figuurlijk, voor wie ze kan uitbaten zoals het hoort. Als wij het niet doen, zullen de Chinezen er mee gaan lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 never knows what might happen 2morrow. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens - wat beweer jij - dat de lidstaten zelf niet mogen beslissen wie wel of niet mag toetreden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be