![]() |
Moderatie K&K
Naar aanleiding van dit topic begon ik me af te vragen wat jullie eigenlijk verwachten van K&K en de vorm van moderatie ;-)
Dus hey, bedankt om me zelfs met een slaperige kop inspiratie te geven voor een enquete :cheer: Dus, het lijkt me duidelijk eh: Hoe bezie je (of zou je willen dat) k&k (eruit zit)? |
Moderatie is voor watjes die geen zin hebben in een knokpartij. [/kruipt weer terug in grot]
|
Is dit je eerste peiling?
|
Citaat:
|
Tot hier toe mag ik al uitmaken dat 100% het hier "te streng" vindt :mrgreen:
|
'Een speeltuin waar alles mag en kan', met het voorbehoud dat ik het niet echt begrepen heb op mensen die in de serieuze discussies dezelfde attitude aanhouden en ook daar op eenzelfde manier gaan boeren/scheten/trollen. Dat soort mensen beschouw ik doorgaans niet als grappig maar eerder van kwade wil, dus ook in K&K.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar gij waart meer voor kontjes, niet? |
Citaat:
|
Geen moderatie.
Law & Order, daar zijn we voor. |
Citaat:
|
ik ben voor een speeltuin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gestemd op dat het ietsje strenger mag.
er mag over vanalles en nog wat gediscussieerd wordne, maar je mag andere niet persoonlijk aanvallen |
Fijn! Dan gaan we elkaar eens onpersoonlijk beginnen aanvallen, zie! :cheer:
Dronkoers, naar het schijnt ben jij een domme ezel? Ik meen dat wel niet maar ik heb dat ergens gehoord, zie je? ;-) |
Citaat:
dus, als ik zeg: ik heb gehoord dat gij een janet zijt. Dan is dat ook een persoonlijke aanval. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be