![]() |
MJ krijgt zandbeeld in België
Vanaf vrijdag kan je het zandbeeld bewonderen in een aparte tent waar muziek en beelden van Michael vertoond zullen worden.
Ik stel voor dat iedereen die gaat een bloemetje, knuffel of een mooi tekstje achterlaat voor MJ. http://hln.be/hln/nl/1311/Michael-Ja...kenberge.dhtml Mensen die facebook hebben, spread the word! |
tijd voor nog een zandhoos, lijkt me.
|
Krijgt Yasmine ook een standbeeld?
|
wie?
|
Citaat:
|
Wie zou de rechten op de merchandizing van de dood en begrafenis van MJ eigenlijk hebben ? Heeft de familie die nog niet verkocht om eerdere verliezen in te dekken ?
|
Alright, als mensen hier willen liggen gaan bashen kunnen ze misschien hun eigen draadje opstarten en gezellig onderling gaan bashen.
Als het u niet aanstaat moet je hier niet komen posten, ik zal ook niet in de bashing topic komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er al een datum voor de zaligverklaring van MJ?
|
Citaat:
Ik hou niet van persoonsverheerlijking. Absoluut niet. Ik vind dit allemaal vreselijk over the top. Daarnaast vind ik ook, uit respect voor de medemens, dat er geen munt moet geslaan worden uit de dood van iemand. Daarnaast kan ik MJ nie rieken of zien, dat zal er ook wat mee te maken hebben. |
Citaat:
|
Oh, gaan we dan voor elke vader die sterft een zandstandbeeld oprichten? Alé, ge kunt er nog geld aan verdienen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vader hebben die zo succesvol is, maar wel bij zijn dood een gigantische schuldenberg achterlaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be