![]() |
..........omdat hij de bevolking oproept om op het Vlaams Blok te stemmen. :twisted:
Informatiebron: Radio2 |
Waaw ! Hommeles bij de Vlaams-nationale racisten ! :wink:
|
Als ik deze zaak algemeen bekijk... los van de aanleiding en de partijen betrokken, denk ik: Het is maar logisch dat iemand die tot een partij behoort, wordt buitengegooid als die persoon publiekelijk gaat oproepen om op een andere partij te stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ter bewijze: http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=311732#311732 :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
En er was intussen ook 'input', te denken aan De Mesmaeker en Nolle Versyp (niet actief die laatste) |
*KNIP*
Geachte, Gelieve geen oproepen tot geweld op basis van politieke gezindheid te lanceren. Dank bij voorbaat. Peter Johan |
Opgeruimd staat netjes. Ze hadden die klojo al veel eerder moeten buitengooien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe lang zal het duren voor hij op de VB lijst staat? ik ben ervan overtuigd dat er nog zullen volgen, lokaal vooral. bourgois had zich niet bij de CD&V mogen aansluiten want op lange termijn gaat dit hem zuur opbreken.
|
Citaat:
|
Wees er maar zeker van dat dit de N-VA naar de verdoemenis zal helpen! De hele rechtervleugel is in één klap vernietigd! Benieuwd wie potentaat Bourgeois nog zal afslachten.
|
Citaat:
En trouwens, als die "rechtervleugel" dan toch zo dicht bij het Blok aanleunt, ben ik ze eerlijk gezegd liever kwijt. Voila. |
*KNIP*Geachte, Puur wettelijk mag u schelden. Toch proberen we dit op dit forum omwille van het niveau, te vermijden, en enkel mekaars ideeën aan te pakken. Zeker na klachten vanwege geviseerden.Wil u hier in het vervolg rekening mee houden?
Dank bij voorbaat Peter Johan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de N-VA zijn rechtervleugel afstoot, blijft er niet veel meer over van de basis van de N-VA, namelijk het Vlaams-nationalisme... |
op lange termijn blijft ervan NVA niet veel over. na het kartel gaan er zeker van de NVA bij de CD&V blijven. en er gaan er nog naar het VB overgaan. Dus ik vrees voor het voortbestaan van de NVA op lange termijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be