Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Voorzitter N-VA zet Storme aan de deur......... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12596)

Liberaal Appel 24 april 2004 14:04

..........omdat hij de bevolking oproept om op het Vlaams Blok te stemmen. :twisted:

Informatiebron: Radio2

Hans1 24 april 2004 14:11

Waaw ! Hommeles bij de Vlaams-nationale racisten ! :wink:

Mieke 79 24 april 2004 14:15

Als ik deze zaak algemeen bekijk... los van de aanleiding en de partijen betrokken, denk ik: Het is maar logisch dat iemand die tot een partij behoort, wordt buitengegooid als die persoon publiekelijk gaat oproepen om op een andere partij te stemmen.

Vlaanderen Boven 24 april 2004 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Als ik deze zaak algemeen bekijk... los van de aanleiding en de partijen betrokken, denk ik: Het is maar logisch dat iemand die tot een partij behoort, wordt buitengegooid als die persoon publiekelijk gaat oproepen om op een andere partij te stemmen.

Idd! Voor mijn part hadden ze hem al veel eerder buitengesmeten, dat tuig.

Fribre 24 april 2004 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Citaat:

Idem.

Ter bewijze: http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=311732#311732 :wink:

Luddo 24 april 2004 14:19

Citaat:

Citaat:

Juist! Als ze al het tuig lijk Storme buitengooien staat Bourgeois op de morgen van de 14de juni in zijnen bloten voor de spiegel naar zijnen enigen aanhanger te kijken!

Fribre 24 april 2004 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:

Juist! Als ze al het tuig lijk Storme buitengooien staat Bourgeois op de morgen van de 14de juni in zijnen bloten voor de spiegel naar zijnen enigen aanhanger te kijken!

De leegloop is sterk overdreven: buiten Morel en Storme (waarvan al bekend was hoe dicht ze bij het Blok stonden) geen grote namen (lokale overstappen zijn er ook niet veel geweest).

En er was intussen ook 'input', te denken aan De Mesmaeker en Nolle Versyp (niet actief die laatste)

Bloxbuster 24 april 2004 14:22

*KNIP*

Geachte,

Gelieve geen oproepen tot geweld op basis van politieke gezindheid te lanceren.

Dank bij voorbaat.
Peter Johan

Zeno! 24 april 2004 15:06

Opgeruimd staat netjes. Ze hadden die klojo al veel eerder moeten buitengooien.

Zeno! 24 april 2004 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Waaw ! Hommeles bij de Vlaams-nationale racisten ! :wink:

Kan jij eigenlijk ook reageren zónder te schelden, of is dat te moeilijk?

Darwin 24 april 2004 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Citaat:

:lol: :lol: :lol:

Spolspoel & Besmett 24 april 2004 15:12

hoe lang zal het duren voor hij op de VB lijst staat? ik ben ervan overtuigd dat er nog zullen volgen, lokaal vooral. bourgois had zich niet bij de CD&V mogen aansluiten want op lange termijn gaat dit hem zuur opbreken.

Darwin 24 april 2004 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
*KNIP*

Geachte,

Gelieve geen oproepen tot geweld op basis van politieke gezindheid te lanceren.

Dank bij voorbaat.
Peter Johan

Wat lees ik hier nu weer.

Verhofstadthater 24 april 2004 15:14

Wees er maar zeker van dat dit de N-VA naar de verdoemenis zal helpen! De hele rechtervleugel is in één klap vernietigd! Benieuwd wie potentaat Bourgeois nog zal afslachten.

Zeno! 24 april 2004 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Wees er maar zeker van dat dit de N-VA naar de verdoemenis zal helpen! De hele rechtervleugel is in één klap vernietigd! Benieuwd wie potentaat Bourgeois nog zal afslachten.

Is het niet logisch dat iemand die oproept om voor een andere partij te stemmen wordt buitengesmeten? Heeft niks met afslachten te maken. Storme heeft erom gevraagd....het was misschien wel z'n bedoeling.

En trouwens, als die "rechtervleugel" dan toch zo dicht bij het Blok aanleunt, ben ik ze eerlijk gezegd liever kwijt. Voila.

Vlaanderen_onafhankelijk 24 april 2004 15:18

*KNIP*Geachte, Puur wettelijk mag u schelden. Toch proberen we dit op dit forum omwille van het niveau, te vermijden, en enkel mekaars ideeën aan te pakken. Zeker na klachten vanwege geviseerden.Wil u hier in het vervolg rekening mee houden?

Dank bij voorbaat
Peter Johan

Vlaanderen_onafhankelijk 24 april 2004 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Wat lees ik hier nu weer.

Dat denk ik bij 99,99999 % van uw posts ook... :lol:

Verhofstadthater 24 april 2004 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater

Is het niet logisch dat iemand die oproept om voor een andere partij te stemmen wordt buitengesmeten? Heeft niks met afslachten te maken. Storme heeft erom gevraagd....het was misschien wel z'n bedoeling.

En trouwens, als die "rechtervleugel" dan toch zo dicht bij het Blok aanleunt, ben ik ze eerlijk gezegd liever kwijt. Voila.

Ok, dat laatste weze genoteerd. Maar besef dan ook wel dat jouw partij nooit zonder de CD&V zal kunnen verderleven. En dat vind ik jammer. Jullie laten je beknotten door het Belgische systeem. En dat voor Vlaams-nationalisten... .

Vlaanderen_onafhankelijk 24 april 2004 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!

Is zowat het hele Vlaams-nationalisme niet rechts getind? Ik ken geen linkse Vlaams-nationalistische partijen...

Als de N-VA zijn rechtervleugel afstoot, blijft er niet veel meer over van de basis van de N-VA, namelijk het Vlaams-nationalisme...

Spolspoel & Besmett 24 april 2004 15:25

op lange termijn blijft ervan NVA niet veel over. na het kartel gaan er zeker van de NVA bij de CD&V blijven. en er gaan er nog naar het VB overgaan. Dus ik vrees voor het voortbestaan van de NVA op lange termijn

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be