![]() |
Recente verbanningen: quid?
Mogen we weten wat de reden van de recente verbanningen was, of toch tenminste of ze tijdelijk of permanent zijn?
Van Dimensie weten we dat ze als dubbelnick van een verbannen forumlid permanent verbannen werd (hier). Maar hoe zit het met circe, Sus Iratus, Flanelcondoom, Raf? (wellicht zijn er nog) Met dank bij voorbaat. |
Sus Iratus is gebanned wegens het spuien van persoonlijke beledigingen. Ik vermoed dat het om een tijdelijke ban gaat.
Over de andere 'bannelingen' heb ik geen info. |
Ik snap echt niet hoe je aan strafpunten kan geraken hoor..als je een beetje normaal doet heb je er geen enkel.
In die 4.5 jaar dat ik hier al vertoef heb ik nog geen enkel strafpunt gekregen. |
Sus Iratus ook al? Maar alé, dat is toch ook geen kwaaie. Ik heb het gevoel dat er hier sommigen echt niet veel kunnen verdragen...
|
de Ban-gazet
|
Citaat:
² |
Sommige mensen zijn ier gewoon van slechte wil, en komen hier enkel om te schelden en/of ruzie te zoeken.
tis zonde :( |
Citaat:
Ik heb al wel een paar strafpunten gekregen maar wanneer je er één of enkele krijgt wordt je gewoon wat voorzichtiger zodat en ban niet om de hoek komt kijken De grote 9/11 topic 25 December 2008 4 Persoonlijke aanval (IKKWILL) World Government, here... 26 May 2008 4 Persoonlijke aanval (IKKWILL) De nieuwe wereld orde 30 September 2007 1 Onderwerp geplaatst in foutief subforum What would happen if... 13 September 2007 4 Persoonlijke aanval (IKKWILL) Bush doet weer zeer... 6 August 2007 4 Persoonlijke aanval (IKKWILL) Al-Qaida plant... 9 January 2007 5 Reclame |
Circe, Sus Iratus, Flanelcondoom en Raf werden berispt voor een persoonlijke aanval. Omdat ze allen reeds strafpunten (én waarschuwingen) hadden voor eerdere overtredingen van het forumreglement, leidde dat tot een ban van een week voor Sus Iratus en Raf, een maand voor Flanelcondoom en permanent voor Circe.
|
Bedankt voor het antwoord.
Spijtig dat circe nu permanent verbannen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vanaf wanneer ben je voor een week, een maand of permanent verbannen?
Hoe dom kan je wel niet zijn om permanent verbannen te worden :s |
Citaat:
15 Punten 1 maanden 20 Punten Permanent Het is wel zo dat punten ook verjaren na een tijd, je kunt dus veel meer dan 20 punten vergaren doorheen de tijd zonder ooit verbannen te worden gewoon omdat x aantal punten verjaart. |
Ok, bedankt voor de uitleg :)
|
Citaat:
|
idd, eigen schuld dikke bult !
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
is het dan de bedoeling van politics.be de saaiste plek op heel internet te maken ... ? :| |
Circe had wel een ongelofelijk grote waarde voor het forum. Zonde. :-(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be