![]() |
Wat is het nut van al dat geverschijn?
Elke dag is't wel van da.
Ofwel verschijnt hij in Neverland, hij verschijnt op bomen, op achtergronden van foto's of video's of eender waar maar 1 ding is duidelijk; verschijnen is zijn nieuwe specialiteit. Hier in BigF-Towers dacht ik hem vanmorgen in de wc-pot te spotten maar hij was te bruin. Eerder verscheen hij hier al tussen de aardappelschillen, in de pels van mijn hond, op een oude voetbal en op tv! Verschijnt hij bij jullie ook om de haverklap? En wat doen jullie daartegen? Ik begin dat geverschijn wel een beetje beu te worden. |
Wie of wat eigenlijk?
|
Wat is een geverschijn? ;-)
|
Vanmorgen op de trein zat ik tegenover een hele dikke neger die naar zijn Discman aan het luisteren was, met op het tafeltje een heel stapeltje cd's uitsluitend van MJ. Die hoopte precies ook op een verschijning... ;-)
|
Dan was 't sterrenmeisje nog plezant...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ma soit, de dood van die roze olifant met die rare kop interesseert mij wel. Heeft daar iets van in de gazet gestaan? En hoe is-ie doodgegaan? |
Citaat:
Op het moment dat ik dat zag, kon ik om een of andere reden niet meer lezen en was alles wazig. Volgens mij schuilen er kwade krachten achter zulke geesten |
Citaat:
Krijg nu wat seg. :-( |
Citaat:
Misschien was het een roos nijlpaard met ne gewone kop. Het verschil tussen ne normale nijlpaardenkop en ne rare olifantenkop is niet zo gemakkelijk te onderscheiden hoor. Het was misschien wel gewoon ne flamingo. |
Citaat:
Flamingo's staan er nu niet om bekend om hun verschijningsdrang. Ik heb er in ieder geval nog nooit ene zien verschijnen. Rest ons een roos nijlpaard of toch die roze olifant met die rare kop. Tough choice. Daar ga ik nu, op mijn terras, onder het genot van een kop 1/2koffie-1/2amaretto en een lekker sigaretje eens diep over nadenken zie. Doe-hoeg!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren verscheen Kai-Mook plots tussen de wolken !
|
nut? nut?? het heeft dus wel een draad opgeleverd! Op zich bewijst dat al zijn nut
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be