Erwinvds |
9 juli 2009 23:22 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
(Bericht 4221940)
Ben al blij dat ik een kleine middenklasser heb die ik respectievelijk in mijn garage dan wel op het parkeerterrein van mijn bedrijf zet en dan nog ver genoeg van al die idioten die een grote monovolume willen met een spoiler op het dak... de dynamische papa die iets te veel te lijden heeft onder zijn mid-life crisis. En als je dan vraagt waarom ze met zo'n autobus met 7 zetels naar het werk komen terwijl ze nul tot 1 kind hebben, dan krijg je het antwoord... zeg, WIJ moeten wel naar Spanje op vakantie hoor. Mwah... dat deden wij toen in kind was in een kleine honda civic en alle valiezen konden in de koffer hoor. En dat was met een gezin van vier personen.
|
Heb je dan ook zo'n hekel aan die bussen die voor auto's moeten doorgaan?
Ik haat ze.
1 Je ziet geen fluit als je er achter moet hangen. En ze hebben bijna altijd dan ook nog donkere ruiten in.
2 Probeer er niet voorbij te gaan want dan moeten ze bewijzen dat ze ook vlug kunnen rijden. Als je er dan toch voorbij gaat, rustig natuurlijk, komen ze binnen de kortste keren weer voorbij en gaan dan wéér voor je hangen.En dan zijn ze verwonderd dat je opeens van 120 naar 200 gaat.
3 Er zit zelden meer dan 1 persoon in.
4 Er moet maar enkele druppels vallen en opeens moeten ze met mistlampen op rijden en van 120-130 terugvallen naar 90.
En zo kan ik echt nog ff bezig blijven.
Soms wou ik dat ik zo'n ding op mijn auto, hoe noemen ze dat, allé die ijzeren dingen die de politie in amerika erop staan hebben om wagens van de baan te duwen, kon monteren. Maar dat staat zo lelijk op een A3tje. En het schijnt dat het niet mag, dat duwen dan hé.
I F*cking hate those things.
Als je een bus wilt koopt dan een echte hé.
|