Graziëlla |
10 juli 2009 15:49 |
Rotte Werchterfestival maakt de jongeren ziek!!!!!
Ik heb heel veel compassie met de Vlaamse mama's wiens kind naar Werchter ging!! Amai haar wasmachine!!! Lucette heeft gezien hoe de kinderen van haar overbuurs thuis kwamen! Hun kledij, wel dat was geen kledij meer. Dat was SLIJK!!! Ze waren helemaal in SLIJK!!!!
Dat is toch schandalig!!! Dat men die kinderen in het slijk doet lopen! Waarom moet dat festival, die zo al rot genoeg is, dan nog in een boerenweide gebeuren?? Waarom niet in een grote zaal. Een grote boerenhangaar ofzo, waar de jongeren toch tenminste in den droge blijven zitten wanneer het regent. En de klederen zijn dan veel minder vuil.
Nog een opmerking: waarom moet dat allemaal zo groots? Waarom kan men dat niet kleiner houden, zo 1000 man. Klein en fijn.
Maar neen, dat is buiten die organisatoren gerekend: de moeten zoveel mogelijk geld binnenrijven!!!GELD BINNENRIJVEN!!! Vandaar ook dat het niet in een gebouw gebeurt maar op een simpele weide. De organisatie van Werchter trekt zich niets aan van de jongeren!! Ze is verblindt door het geld!
Waar ik me nog aan stoor is vooral dat lelijke assortiment muziek dat zij die jongeren bieden. Dat is toch geen muziek? Dat bulderen, dat gillen, tieren, schreeuwen, vloeken, rochelen, fezelen. Die spastische bewegingen. Dat zijn gekken die op dat podium zitten. Gekken die onze jeugd helemaal rot maken!!
Heb je eens gelet op die slunsen, die vodden dat zij dragen??? Alsof het al een maand niet meer gewassen is.
En al die tatouage's dat je daar ziet, en die piercings!! Het is om helemaal gek te worden!!! Het is meer dan normaal dat de Vlaamse jeugd op een failliet afstevent!!!!!!
En dan al die ziekte's die daar rondwaren. Er zijn verschillende mensen besmet met de zwienegriep, daar op Werchter. Je hebt een gezond kind dat naar Werchter gaat, en je krijgt er een ziek terug!! Dat zijn me nogal stoten zeg!!!
Lucette zegt dat zij daags nadien die dochter van de overbuurs tegenkwam in de beenhouwerij. Toen ze thuiskwam heeft zij die kleren die ze aanhad meteen in de wasmachine gestoken en dat vlees aan de hond gegeven. Ze dacht dat ze de zwijnegriep ging krijgen. Het is een schande dat de slechte invloeden van Werchter zelfs de rust in ons lieflijk kleine dorpje komt verstoren!!
|