![]() |
Gecensureerde websites
Het lijkt mij alleszins redelijk op voorhand te kunnen weten welke websites op dit forum worden gecensureerd, ofwel die domeinnamen die bij plaatsing automatisch worden vervangen door asterisk-symbolen. Daarom dan ook bij deze het verzoek de huidige lijst op het forum te plaatsen. Weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
|
Helaas mag er net niet gelinkt worden naar die websites wegens het illegaal karakter van het verspreiden van die verwijzingen volgens de Belgische wetgeving.
Die lijst geven zou dus op zijn minst nogal vreemd zijn... Het moge in elk geval duidelijk zijn dat het niet toegestaan is om te verwijzen naar pagina's die (mogelijk) strafbare inhoud bevatten (naar Belgisch recht). Indien je twijfelt plaats je het dus beter niet. |
Inderdaad dus een verborgen lijst van verboden websites. Is dit nog het Vlaanderen dat ik meen te kennen? Was de lijst van verboden boeken in het verleden ook geheim?
Eigenlijk is het niet etisch zo'n gedrag niet ondersteunen. Werk ik niet mee aan censuur door op deze website te schrijven vraag ik me af. Maar als je zwijgt raakt het probleem niet opgelost, maar wordt het alleen maar erger. Een dilemma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is geen enkele website op voorhand verboden op dit forum, we gaan wel links na die we in posts zien staan van gebruikers (zij het niet systematisch, maar als we er op stoten). Indien die verwijzing rechtstreeks strafbare zaken lijkt te bevatten dan verwijderen die verwijzing.
|
Citaat:
Bijv. een link naar de blog van Michael Hoffman die over veel meer zaken schrijft dan enkel holocaust revisionisme zie ik op voorhand gecensureerd (******) worden. |
Er zijn een aantal sites die we nu automatisch censureren omdat we die in het verleden te vaak hebben geknipt. Er is echter geen lijst die wij hebben opgesteld voordat die verwijzing hier ooit geplaatst is geweest.
|
Citaat:
|
Een juiste opstelling vind ik het niet, maar Hoffman toont zich eerder een hevig anti-racist
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be