![]() |
Pascal Smet
SP.A
Onderwijs Jeugd Gelijke Kansen Brussel |
De Mislukte, Vlaminghatende, ... ex Brusselse minister moet nu Vlaanderen gaan verdedigen in Brussel?
|
Ik ken die bijna niet
Is dat iemand competent? |
Citaat:
Een aantal maand geleden zat hij in het middelpunt van een heissa rond flitser en/of tellers in de Brusselse tunnels waaronder Reyerstunnel ... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat is zoals het departement milieu aan Jean-Marie Dedecker toevertrouwen. of begroting aan Freya overlaten. |
Citaat:
Als dat een idee mag geven over hoe die kerel binnen een groep functioneert... |
Citaat:
En ik ken de man niet zo goed, maar ik ben wel blij dat VDB van Onderwijs is gesmeten. Al vraag ik mij af in hoeverre Pascal Smet gaat afwijken van de richting die VDB is ingeslagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pascal Smet
Citaat:
|
De bevoegdheden Brussel en Vlaamse Rand/lokale besturen zitten doorgaans niet bij dezelfde partij... kwestie van checks and balances en van wie zo stom is om zich de Brusselaar te laten opsolferen.
|
is smet niet diegene die niet in brussel mocht meespelen en zat te huilen omdat groen zogezegd zijn pre-electorale afspraken niet was nagekomen?
|
Mensen zoals Pascal Smet krijgen een post omdat alle collega's op zijn vorige post hem daar NIET meer willen! Zo iemand kunnen we missen als de pest, in eender welke regering. Mocht het zijn dan zou ik hem zelfs niet in de chiroleiding willen!
Echt een gruwelijk persoon om mee samen te werken, ga maar navragen bij al zijn ex-collega's. Ze zouden van de partij uit eens wat verantwoordelijkheid mogen nemen en die kanker uit de partij verwijderen maar ja...wie heeft er nog een beetje lef tegenwoordig. ![]() |
Tsja, Gennez trachtte haar interne personeelsproblemen op te lossen door een minister meer dan de NV-A te eisen en was bereid om in ruil daarvoor zich de Brusselaar in de Vlaamse Regering te laten opsolferen.
Alleen liep haar gok verkeerd af en in plaats van vier ministers te krijgen (zoals ze hoopte), heeft ze er maar drie (daar NV-A tevreden was met twee ministers met dikke portefeuilles en het voorzitterschap van het Vlaams Parlement) en zit ze nu opgescheept met het leveren van die Brusselaar. Wat de facto betekende dat ze voor die Brusselaar diende te kiezen tussen Anciaux en Smet, oftewel tussen de pest en de cholera. |
Citaat:
Hij zal toch zeer straf uit de hoek moeten komen om in de voetsporen van FVDB te treden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be