![]() |
Oude bomma's met een alcoholprobleem
Naar aanleiding van enkele posts in de draad : http://forum.politics.be/showthread.php?t=93520 vraag ik me af wat dat nu allemaal is met die oude muffige en versleten alkoolzuipende dames wiens enige verzetje is om op een forum wat te typen tussen de slokken wijn (aan de teut van de fles) door ...
Ze bestaan , maar kent u ze ook ??? 8O En vooral ... Kan dat wel in deze tijd ??? ;-) |
Citaat:
|
Goverdome datadis ne publeike enqeite fawa?
Anywya chere ver datte :cheer; |
Da's idd nog zo'n typetje ... :-D
Maar volgens mij eerder iemand die zelf stookt in de garage zodat de rest van 't dorp het niet weet ...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet zat, ik ben vrolijk. |
Citaat:
Gij dus ook weeral ... 8-) |
Citaat:
Uw type van vrouw? |
Waarom niet.
Zolang ze niet met de auto rijden. |
Citaat:
|
Moet kunnen
zolang ze mijn glas niet leegdrinken tenminste |
Die oudjes kunnen nog heel wat meer als alleen maar zuipen.
Ik heb al dikwijls in de coffeeshop gezien hoe oude dametjes gigantische jointen zaten te rollen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang ze maar niet aan de ether zitten. Er zijn er meer van dat kaliber te vinden dan dat je op het eerste gedacht zou denken in onze contreien.
Blijkbaar word je er erg zat van maar het is van kortere duur, zodat je je 3 �* 4 maal per dag dronken kan maken i.p.v. 1 �* 2. |
Jong geleerd is oud gedaan!
|
Ik ga vanavond stemmen, want nu ben ik nuchter :-(
|
Alcoholist tot in de kist, en mocht er daarna nog iets zijn dan gaan we gewoon door, dan gaan we er toch niet eer dood van.
|
Citaat:
Maar ik zie dat veranderen: de vrouwen uit de periode van de tweede beeldenstorm, mei 68 dus, worden ook oud. Dat zijn de eerste zuipende vrouwen. Sinds de tweede beeldenstorm is alle fatsoen langzaam maar zeker aan het verschralen!!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be