![]() |
En...ondertussen blijft de mexicaanse griep maar komen
Een nieuw raadsel van behoorlijk bestuur.
Waarom wordt de mexicaanse griep niet beter en dus grondig aangepakt in het land van herkomst? Waarom laat men deze naar wens overvliegen? Na de rommelkredieten nu ook nog een griep waar men geen juiste "visie" voor heeft. Men zegt dat de jongeren in goede gezondheid het zullen overleven. Wat met de zwakkere gaan die sterven? Gaan wij in Europa zo de vergrijzing aanpaken is ook een goede vraag? :lol::lol::lol: + dat onze leiders binnenkort allemaal op langdurige vakantie gaan. :lol: Kan dit? :oops: |
En hoe dacht gij een virus dan tegen te houden?
|
Citaat:
Ik zou, als het over mensenlevens gaat er niet aan twijfelen het land (Mexico)in "quarantaine" te plaatsen tot dat zij het probleem en dus de sterfgevallen de meester zijn. Maar aangezien het alleen maar kleine garnalen zijn die sterven laat men alles op zijn beloop. Ze laten komen dat is pure waanzin en voor de problemen die eraan komen zoeken. |
Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090713_001 |
Citaat:
|
ja en nu even zelf nadenken...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=126165 Wist u dat er in vaccins Thimoresol zit? Kwik? Aluminium? Dat ongetwijfeld de pokken zijn uitgeroeid met vaccinaties belet niet dat men heeft geconstateerd dat de doden van de spaanse griep vooral vielen onder mensen die ingeent waren... Vlak na de oorlog van 1918 waren er misschien nog te weinig mensen uitgemoord voor sommigen? Heeft men toen de hype gelanceerd dat terugkomen uit de "vuile europese oorlog" besmettingsgevaar voor ziektes kon geven aan de bevolking in de VS? Alle terugkeerders moesten zich laten inenten... De meeste doden vielen blijkbaar onder deze mensen. Ze zijn al jaren bezig met ons angst aan te jagen voor een of andere griep... Welke belangenvermenging kan hier meespelen ? |
Citaat:
Daarbij is moeder Natuur haar macht tegen onze kennis aan het uitspelen en je mag 3 maal raden wie er aan het kortste eindje trekt. |
Citaat:
http://www.fumento.com/weblog/archiv...flu_about.html |
Het is iedereen toegelaten om nog steeds de "Overheden" te vetrouwen.
Bij mij door wat ik gezien heb is dit gedaald tot dicht bij het O punt. Overheden, instellingen, partijen samen met deze die ik niet allemaal ga vernoemen kunnen mij niet meer overtuigen. De Belgische politieke en economische geschiedenis tonen voldoende aan in neergepent in verschillende boeken. Die men niet meer leest of wwarvan bepaalde huidige politici ervan van overtuigd zijn dat zij van bepaalde mensen niets te leren hebben. Ik vrees dat wij constant gemanipuleerd worden in alles. Deze griep of de volgende inbegrepen. Ons lot ligt niet meer in onze handen omdat de meeste er niet van wakker liggen. Dat is het probleem de meeste reageren niet meer, waarbij alles kan gebeuren. En het grote problemen is dat "zij" dat weten. Hoeveel gaan er sterven? De volgende vraag zal dan zijn, gaan de anderen reageren of mag alles gewoon verder gaan met twee maatstaven? <<César ceux qui vont mourrir te salue>> Waarop hij antwoordde: "geef hun brood en spelen" aan die onnozelaars |
Korte tijd terug, toen er nog minder 'geskriend en gemonitord' kon worden, noemde men iets soortgelijks als de huidige Meksikaanse griep gewoonweg een hardnekkige zomergriep.
Wat betreft bangmakerij: de wetenschap kan toch moeilijk dinges verzwijgen ! Af en toe, heel af en toe, zal er een pandemie uitbreken. De huidige geneeskunde zal dit niet kunnen beletten, net zoals ze ons niet kan vrijwaren van een verkoudheid te krijgen. |
pleit je hier nu om Spanje in quarantaine te plaatsen?
|
Citaat:
Er is ook nooit een "stop" geweest richting Mexico. Heeft er al iemand gelezen van waar deze griep juist komt buiten de aanwijzingen die op dit onderwerp en op dit forum worden gegeven? Is dat niet wat men als eerste doet als men iets gaat bestrijden? Ik heb het gevoel in deze zaak dat men alles maar laat begaan net alsof dat er in de nabije toekomst zaken gaan gebeuren die meer invloed gaan hebben op de bevolking. Als men leest dat Ierland weer daalt met haar ranking zou men kunnen denken dat er toch wel landen in heel slechte papieren verkeren. Wie gaat er daadwerkelijk failliet? Hoe zit het met België/Vlaanderen, hoe lang kunnen wij de mensen nog betalen die steeds in groter aantal hun werk verliezen? En de faillisementen bij de zelfstandigen die hun kosten en belastingen maar niet zien verminderen. In sommigen gemeenten gaat het geld nog altijd langs de vensters naar buiten. :lol::lol: Moet een zorg van een bepaalde "griep" dat allemaal uit het objectief houden of is dit allemaal fictie. Laat ons hopen dat het bij fictie blijft wat niet uitmaakt dat wij ons beter voorzien en ons geld goed beschermen tegen verdere ongelukken.. |
We gaan 't allemaal krijgen :)
Voor de meesten op zich niet zo slecht, zo bouwen we weerstand op tegen dit type griepvirus. voor de zwakkeren en ouderen misschien geen goed nieuws :( |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nee, misschien heb ik wel de mexicaanse griep? :lol::lol::lol: |
hoe goedgelovige mensen op deze draad...
Het pleit voor jullie. maar het is in dit geval levensbedreigend voor jezelf om de woorden van de autoriteiten en krantenberichten zo gemakkelijk voor waar aan te nemen. Ik zeg het maar.... |
Citaat:
|
Citaat:
Obese Exposed as Swine Flu Collides With Fat Epidemic Ziet ge wel, ze hebben het gemunt op de onderklasse van de VS. |
Zolang we maar niet verplicht worden om zo'n 2 spuitjes te krijgen zoals in .nl en .fr het geval is is't voor mij goed om eens een griepje te krijgen. Gewoon je gaat er niet van dood hoor... doden in nederland ..0 in België..0 pff zelfs een wintergriep eist stukken meer slachtoffers. Wat ik wel spijtig vindt is de communicatie .. ik herinner me het instituut nog zeggen "dat varkens niet kunnen zwemmen" .. maat zulk laag en misleidend niveau achterwege als jullie enige draagkracht in latere getuigenissen wil leggen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be