Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   negeer- en vriendenlijsten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=126183)

zondebok 13 juli 2009 17:53

negeer- en vriendenlijsten

We hebben op dit forum vriendenlijsten, en negeerlijsten tot onze beschikking. Waar negeerlijsten voor dienen, heb ik snel begrepen, men kan zich daarmee beveiligen tegen zageventen, provocateurs en meer van zulke nefaste personen , maar ik weet nog niet of de relatieve rust die men daarmee wint het debat ten goede komt. Voorlopig heb ik nog maar 1 in mijn ogen bijzonder antipatiek ventje op die lijst gezet ...
Maar vriendenlijsten ? Waar dienen die voor ? Als je iemand op je vriendenlijst zet, wat gebeurt er dan , krijgt die persoon een seintje, een bericht of zo ?

bgf324 13 juli 2009 18:11

Die krijgt op valentijn automatisch een liefdesverklaring toegestuurd van je. :lol:

zondebok 13 juli 2009 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4227739)
Die krijgt op valentijn automatisch een liefdesverklaring toegestuurd van je. :lol:

Het heet " vriendenlijst " . Niet " liefdes-lijst ". Of is liefde en vriendschap voor jou hetzelfde ? Kruip je met al je vrienden en vriendinnen onder de lakens ?

MaGNiFiCaT 13 juli 2009 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zondebok (Bericht 4227708)
We hebben op dit forum vriendenlijsten, en negeerlijsten tot onze beschikking. Waar negeerlijsten voor dienen, heb ik snel begrepen, men kan zich daarmee beveiligen tegen zageventen, provocateurs en meer van zulke nefaste personen , maar ik weet nog niet of de relatieve rust die men daarmee wint het debat ten goede komt. Voorlopig heb ik nog maar 1 in mijn ogen bijzonder antipatiek ventje op die lijst gezet ...
Maar vriendenlijsten ? Waar dienen die voor ? Als je iemand op je vriendenlijst zet, wat gebeurt er dan , krijgt die persoon een seintje, een bericht of zo ?

Een goede vraag, heb er nog nooit bij stil gestaan.:-)

Maar................wie is die persoon dat je op je negeerlijst zette? :mrgreen:

bgf324 13 juli 2009 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zondebok (Bericht 4227775)
Het heet " vriendenlijst " . Niet " liefdes-lijst ". Of is liefde en vriendschap voor jou hetzelfde ? Kruip je met al je vrienden onder de lakens ?

Niet met allemaal. :oops:

lantjes 13 juli 2009 18:52

Mag ik daar nog een vraag aan toevoegen? Kan je ook zien op wie zijn of haar negeerlijst je staat? Dat zou alvast onnodige reply's, die toch niet worden gelezen, voorkomen....

From_Vlaanderen 13 juli 2009 21:02

Bij mij op dit moment Mitgard.

bartek 13 juli 2009 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zondebok (Bericht 4227775)
Het heet " vriendenlijst " . Niet " liefdes-lijst ". Of is liefde en vriendschap voor jou hetzelfde ? Kruip je met al je vrienden en vriendinnen onder de lakens ?

Als dat zou kunnen :hug:

Dronkoers 13 juli 2009 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4228082)
Bij mij op dit moment Mitgard.

Allez jong, dan mist ge al de fun :D

From_Vlaanderen 13 juli 2009 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4228099)
Allez jong, dan mist ge al de fun :D

Ik vond 'm wat storend een tijd geleden, vandaar.

zondebok 13 juli 2009 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4227776)
Een goede vraag, heb er nog nooit bij stil gestaan.:-)

Maar................wie is die persoon dat je op je negeerlijst zette? :mrgreen:

Een zekere "Raf ". Ik kan me vergissen natuurlijuk, maar de man lijkt me een slechte inborst te hebben, praat ik liever niet mee.

bgf324 13 juli 2009 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zondebok (Bericht 4228464)
Een zekere "Raf ". Ik kan me vergissen natuurlijuk, maar de man lijkt me een slechte inborst te hebben, praat ik liever niet mee.

Wrm nie? 8O
Zo'n vriendelijke mens :-o

zondebok 13 juli 2009 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4228466)
Wrm nie? 8O
Zo'n vriendelijke mens :-o

Ah bon ? Ik zei het reeds, ik kan mij vergissen...
Het was enkel een indruk die ik had , bvb toen hij zich vrolijk maakte over mensen die in Pamplona door stieren doodgestoken / getrappeld werden, dat vond ik nogal sadistisch...

bgf324 13 juli 2009 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zondebok (Bericht 4228491)
Het was enkel een indruk die ik had , bvb toen hij zich vrolijk maakte over mensen die in Pamplona door stieren doodgestoken / getrappeld werden, dat vond ik nogal sadistisch...

Bwaja. Kan zijn. Maar tis zeker nie de enigste die zo reageerde
Maar daarvoor moet ge die toch nog nie op negeerlijst zwieren? Zo kunde niemer zien wat die post.

Ik had in het begin alle constructs (Graziälla, Gezond Vlaanderen, Preusse, M Van diestland) op negeerlijst gezwierd, maar kheb da rap ongedaan gemaakt, anders mis ik alle fun. :?

Jedd 14 juli 2009 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4228494)
Bwaja. Kan zijn. Maar tis zeker nie de enigste die zo reageerde
Maar daarvoor moet ge die toch nog nie op negeerlijst zwieren? Zo kunde niemer zien wat die post.

Ik had in het begin alle constructs (Graziälla, Gezond Vlaanderen, Preusse, M Van diestland) op negeerlijst gezwierd, maar kheb da rap ongedaan gemaakt, anders mis ik alle fun. :?

ben jij eigenlijk een dubbelnick ?
en een vrouw ?

Jarno 14 juli 2009 00:15

Dronkoers op je negeerlijst zetten helpt katers te voorkomen.

Txiki 14 juli 2009 06:40

he? Zijn er nu ook al mensen die katers krijgen van Dronkoers zijn posten te lezen?

Duvelke 14 juli 2009 08:47

ik denk dat je met vriendenlijsten kan zien of ze online zijn of niet, als je bij je vriendenlijst ga zien
Niet veel nieuws wat dat kan je op de hoofdpagina ook zijn he.

Ik zou zeggen: zet is wat volk op je vriendenlijst, en zoek de verschillen ;-)

backfire 14 juli 2009 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zondebok (Bericht 4228464)

(proest). Allé jong, zo een schatje?!

backfire 14 juli 2009 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zondebok (Bericht 4228491)

Ja maar dat is hier een forum, hé. Je kan moeilijk elke persoon op je negeerlijkst zetten omdat die een zeer afwijkende mening heeft.
Ik maak me trouwens ook vrolijk over elke toreador die een stierenhoren door zijn reet krijgt gespietst.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be