![]() |
Jeugd drinkt liever streekbier
Citaat:
het doet deugd dat de jeugd opnieuw lokale streekbieren prefereert boven de breezers en andere zoete brol. Dit is ook zeer goed nieuws voor de lokale brouwer die op deze manier extra waardering krijgt voor het ambachtelijke werkt en tevens economisch sterker staakt. Deze jeugd krijgt van mij een dikke pluim. |
Citaat:
|
Doe mij nog een Cristalleke :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:thumbsup:
Dat is goed nieuws zie.. :drinking: |
Het moet niet altijd slecht nieuws zijn.
|
:thumbsup:
|
Citaat:
Drinkt ze ook streekbier? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kan de jeugd nu nog de jeugd zijn, als ze zo maar de geldelijke middelen hebben om streekbier te verkiezen boven gewone pils ???
Waar blijven die goede ouderwetse gevolgen van een ekonomische krisis ??? En de linkie-winkies: hoe rijmen zij dit met de klasse-strijd ??? Het antwoord ken ik al, zelfs al geloven ze het zelf niet: de aksioma's van de klasse der patroons en de klasse van arbeiders behoren tot het verleden ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sssst ,hier rust den duvel,eens langs de A12 rijden...;-) En de ongelovigen mogen een beetje noordwaarts in breendonk gaan nadenken waarom ze géén duvel lusten.....:-D:lol::lol: Ook aan den A12 overigens....:lol: Voor mij is dat dus streekbier , voor U echter niet....:lol: |
Citaat:
Zo heb ik absinth ook wel eens horen opleven in jeugdelijke kringen. Ook daar ging het niet om een nostalgische hunker naar het Parijse Monmartre van weleer :-D |
Waarom zou het de jeugd daar niet om te doen zijn Goldband?
Wij dronken dat in men jeugd ook geregeld, dat smaakte :) dat was niet om een adfundum te drinken ze Ok, natuurlijk werd er af en toe na een cantus nog is een adfundum'ke met duvel gedaan, maarja..dat was om die schachtjes te doen spauwen e :lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be