![]() |
De grote 9/11 poll
Wat geloof jij dat er gebeurd is?
|
Optie 4: geen idee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis ook die optie vier, 'geen idee'. De zaak is niet 'gesloten' wat mij betreft.
|
Hmmm. Deze poll is mislukt. Het is duidelijk dat er veel mensen zijn die er nog niet uit zijn. Ik zal een nieuwe poll beginnen wanneer deze topic flink weggezakt is.
|
Citaat:
Alhoewel een combinatie tussen optie 1 en 2 ook mogelijk is..... Ze wisten ervan en hebben als het ware een handje meegeholpen.... |
Combinatie van 2 en 3 niet vergeten. :-P
Citaat:
|
De VS wist zoals in het verleden al dat er nog aanslagen zouden gebeuren, net zoals dat nu het geval is, soms is de dreiging wat groter dan anders, maar waar, wanneer, wie, hoe,... weet men soms niet op tijd...
|
Optie 2 lijkt mij het meest waarschijnlijke, al blijf ik kwa zekerheid ook vast op optie 4.
|
Citaat:
2) De V.S. wisten er niets van. Ze waren reeds decennia op de hoogte van de moslimdreiging, en er zijn ook aanslagen verijdeld, maar 9/11 kwam wel onverwacht. Welk redelijk mens kan er nu verwachten dat men in onze moderne tijd vliegtuigen vol onscghuldige burgers zou doen knallen in gebouwen met nog meer onschuldige burgers. 3) Er wordt zoals altijd bij uitzonderlijke feiten allerlei samenzweringsverhalen verzonnen. |
Optie 2: "De VS wist ervan, maar heeft niets ondernomen om Al Qaida tegen te houden"
|
Er is al eens zo een draad geweest.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=30180 Mss eens interessant om te vergelijken als het al een verschil heeft. |
Citaat:
Diegene die een keuze wil maken maakt ze, de rest heeft pech;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be