![]() |
Gokken op (belgisch) voetbal, quid pro quo benaderd
De professionele voetbalgokker laat zich uiteraard niet vangen aan de Tour de France.
En begint nu z'n research voor het nieuwe voetbalseizoen ;) Van paarden ken ik niks. Van voetbal mogelijk nog minder. In ruil voor jullie voetbalexpertise, zal ik hier het komend seizoen m'n gokexpertise posten. ( excellente resultaten verleden jaar in belgian jupiler, circa 70 punten level stake, met dank aan o.a. de 3-1 van gba op gent ! ) |
Interessante value bets vandaag en morgen :
19:00 KV Kortrijk v Anderlecht Anderlecht #5-1 (Correct Score) @ 51 19:00 Genk v Excelsior Mouscron Excelsior Mouscron @ 8.5 17:00 Charleroi v Club Brugge Club Brugge (Asian Handicap) @ 2.14 |
Eerste speeldag 7.5 pnt + 1.14 pnt - 1 pnt = 7.64 pnt winst
Tweede speeldag Gent v KV Mechelen 0.5 pnt KV Mechelen #2-1 (Correct Score) @23 0.5 pnt Draw @4 Anderlecht v Cercle Brugge 0.5 pnt Anderlecht #2-1 (Correct Score) @8 0.5 pnt Draw @5.5 |
Tips voor speeldag 3? ;-)
|
Citaat:
Lokeren - St Truiden : 2 @ 4.25 |
Citaat:
Fibonacci. |
Citaat:
Had ik ook gespot. Maar vind 4.25 beneden m'n waardigheid. En ben voor de korrekte score 1-2 @15 gegaan ;-) |
Speeldag 4
Club Brugge v KV Kortrijk 1/2 pnt KV Kortrijk @8.5 ( met lange tanden, maar als de beste pokerspeler uit de raad van bestuur v Kortrijk me in die richting duwt ? onder het motto 'no balls no glory' ) Germinal v KV Mechelen 1/2 pnt KV Mechelen +0.5 (Asian Handicap) @1.97 |
Citaat:
Vandaag o.a. juist : Mechelen - Roeselare , correcte score 3 - 2, @29 |
Klein gokje gewaagd vanavond:
Atletico - Sevilla: 2 @ 2.10 |
Gisteren geen geluk, vandaag misschien meer:
Celtic - Rangers: 2 @ 2.40 |
Post je nog vaak je tips op olbg, knipp? ;-)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be