![]() |
Document van de werkgroep "Hereniging der Nederlanden"
Het document van de werkgroep "Hereniging der Nederlanden", voorheen bekend als het document van Shadowke en Ernst, is op tal van onderdelen inhoudelijk gereviseerd, aangepast, aangevuld en verbeterd. Commentaren, suggesties en vragen van leden van dit forum werden daarbij betrokken.
Wij mochten in de tussentijd een belangrijke bijdrage verwelkomen van de hand van Bart Soens, die zitting heeft in de Unie Nederland-Vlaanderen en die voor zijn artikel werd gelauwerd met de Minnaertprijs. Het document is op 23 augustus 2009 onderwerp van een bijeenkomst van de Baarle Werkgroep, waarmee de werkgroep "Hereniging der Nederlanden" nauwe banden heeft aangeknoopt. Wij zijn dan ook erg benieuwd naar uw commentaar en uw opinie, dewelke u kunt vrijgeven in de enquête. |
en waar staat het?
|
staat nog altijd in de link in mijn handtekening :)
|
Waar is de Poll ?
|
Citaat:
die komt wel. |
Citaat:
|
stem dan ni hé
weet je wat? stem anders is tegen jezelf :p |
lol. ok :)
mods, sluit de recentste topic aub :) |
100% is voor.
Wie zou dat zijn ? ;-) |
Citaat:
|
Eén tegenstem. Ach, van wie zou die nu zijn? Uit Luik!
|
Citaat:
Tot nader order is dat nog legitiem. |
Trouwens, uw handtekening slaat nergens op.
Zo kunnen we ijveren voor de hereniging met het Romeinse Rijk of met Napoleon. Met welk recht claimt U België eigenlijk ? |
Henri1 heeft kritiek op alles wat niet Belgisch is omdat voor hem België het paradijs is.
is het niet Henri1? |
ik heb "slecht" gestemd, niet omdat ik het echt slecht vind, maar, zoals ik het al heb gezegd, ik vind het volledig onrealistisch om ervan uit te gaan dat Brussel zal meegaan en dat men dan zomaar de Franstalige scholen gaat veranderen in Nederlandstalige.
wat ga je trouwens met de Europese scholen doen?? |
Citaat:
dat het gebruikt als kolonie? |
Citaat:
die vallen niet onder de bevoegdheid van de Vlaamse, Brusselse of Waalse regering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de scholen die vallen onder de Vlaamse of een Nederlandense overheid worden Nederlandstalige scholen. dus Brussel wordt op lange termijn dan een Nederlandstalige stad met internationale allures. ook het Frans zal er blijven bestaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be