![]() |
In welke kieskringen komen:
-LSP -BUB -Solide -PVDA e.a. op? |
BUB in Antwerpen met een familielijst:
hoofdlijst 1. Kim Roovers 2. Michèle Cos 3. Cedric Vloemans 4. Rita Scheers 5. George Marcotte 6. Valérie Geelhand De Merxem 7. Daniel Coninx 8. Joanna Cos 9. Ralph Vloemans opvolgers 1. Kim Roovers 2. Michèle Cos 3. Cedric Vloemans 4. Rita Scheers 5. Ottho Geelhand De Merxem 6. Valérie Geelhand De Merxem 7. Yann Verbeeck 8. Joanna Cos 9. Ralph Vloemans |
Wij zullen wellicht enkel opkomen in de provincie Oost-Vlaanderen.
|
Wanneer men op deze manier de lijsten moet vullen?
U kan deze kieslijst vergelijken met de beperkte financiële middelen, die men voor handen heeft voor de kiescampagne. Wanneer men op deze manier aan de verkiezingen wil deelnemen? B.U.B. behaalde 8000 voorkeurstemmen als Belgischgezinde partij bij de federale verkiezingen. Waarom wil deze partij deelnemen aan de Vlaamse parlementsverkiezingen, waar zij hooguit op 4000 voorkeurstemmen kunnen rekenen( ik kan mij uiteraard verNissen)? :wink: |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
![]() Is Pater Leman nu de spin-docter van het Blok geworden? :lol: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
U zal wel zien. Wij laten niet in ons kaarten kijken. :wink: Ik kan u wel verzekeren dat U aangenaam verrast zal zijn. :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
We komen op. |
Citaat:
|
Citaat:
Manneken, ge zult wel zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat impliceert trouwens dat er eens dringend een Duitse vertaling moet komen op de website :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enne, in hoeveel kieskringen komen jullie nu op? 1? 2? :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be