![]() |
Ziehier uw nieuwe nummerplaat
Het einde van een tijdperk: de wit/rode nummerplaten verdwijnen definitief om plaats te maken voor een nieuwe (grotere) nummerplaat naar Europees model.
Vanaf 2010 zullen ze ingevoerd worden. De belangrijkste nieuwigheden: - 7(!) i.p.v. 6 zwarte cijfers/letters op witte achtergrond - blauwe band met EU-sterretjes en een B - ze worden betalend en je krijgt er meteen 2 (dus niet meer naar de winkel om er een tweede te laten maken) - waarschijnlijk beginnend met een letter die het gewest aanduidt (V, W, B) ![]() Welkom Europese eenheidworst, weg nationale eigenheid... |
Citaat:
|
't Is mss grappig maar die gaan bij de veel auto's niet eens passen :?
|
Zo'n systeem bestaat al in Frankrijk. In België zijn ze nog een keer te laat, wat me niet echt verbaast.
|
Hoewel wettelijk verboden heb ik op de EU-steretjes een sticker geplakt.
|
Citaat:
|
Ze zouden beter de mensen hun plaat zelf laten kiezen . Iemand met nen blauwen auto wil mss wel een blauw plaatje , iemand met ne groenen auto wil mss een passend oranje plaatje ...;-)
Ik wil een zwarte nummerplaat met chrome letters en cijfers en vlammetjes aan de randen ... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ge gaat verschieten hoeveel volk er gaatjes mag gaan bijboren in hunnen bumper ... :? |
Citaat:
|
Ik wil een zwarte nummerplaat met zwarte letters.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga voor "I-666-You" |
De gedachte dat we hier in belgique straks die door het FDF opgedrongen wit/rode nummerplaten kwijt zijn stemt me niettemin toch wat tevreden.
|
Nummerplaten zijn 't lelijkste deel van nen auto. Weg dermee!
|
V van Vlaanderen ?
L voor Limburg W voor de westhoek O vlaanderen A ntwerpen B rabant |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die 'B' zal bij mij sowieso toch snel overplakt zijn. ;-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be