![]() |
Bierbeestjes
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-in-bier.dhtml
Citaat:
Bier dient om van ons beesten te maken , niet om beesten in te laten zwemmen ... :twisted: Heeft hier al iemand iets idioots in z'n bier gevonden ? (roze olifanten tellen niet , die horen er nu eenmaal bij...) |
Vroeger nog eens een spin gevonden in een flesje Leffe. Zo zat er toch nog iets organisch in...
|
Citaat:
Da's ook genoeg om een jaar ni te drinken ... :? |
ik ben tenminste zo slim om geen bier te drinken.
|
Citaat:
*Giet zich nog een glas hypergefilterd met het oog nagekeken kraantjeswater uit en legt een bierviltje bovenop het glas* |
Citaat:
|
Citaat:
8O Ik drink geen Leffe meer vanaf nu 8O |
Bah wat vies. Daarstraks wel ineens een vlieg in mijn koffie, net toen ik een grote slok nam zag ik hem drijven. Meteen de koffie uitgespogen en dan kokhalzen. :silly:
|
Citaat:
Waar komt je avatar vandaan? Is daar een grotere versie van? Ben eens benieuwd want die heeft echt wel iets. Een nogal tamelijk hoog "Elly en Rikkert"-gehalte, laat ik maar zeggen. |
Ranzig hoor
|
Citaat:
Ranzige hippies idd 8O :evil: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hippies!
|
Citaat:
![]() |
Slayer, hou er niet zo van. Geef mij maar Testament
|
Citaat:
http://www.lyricstime.com/elly-rikke...om-lyrics.html Probeer dat nummer eens te vinden en luister er eens naar. Als je dat op een cd'tje brandt en tezamen met evt. andere cadeautjes aan haar geeft dan mag je zeker zijn dat ze vooral die cd zal koesteren. |
Citaat:
Trial by Fire :cheer: Over The Wall |
Jij snapt het tenminste!
|
1 Bijlage(n)
:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Voel me wel goed bij die avatar hahahaha. Past wel bij me. Of er een grotere versie is weet ik niet. En ja, een Elly en Rickert-gehalte mss. Heb ooit een foto gemaakt van hen met mijn kids die bij hen zaten :-D Toen, lang geleden, toen ik zelf nog geloofde ;-) Grappig dat je daar nu over begint. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be