Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   10 days off = geldklopperij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=126478)

Den Ardennees 20 juli 2009 18:37

10 days off = geldklopperij

Gisteren es naar 10 days off in de Gentse Vooruit geweest, en ferm gedégouteerd teruggekomen. De prijs in voorverkoop was al hoog (16.75€) maar bij het binnenkomen viel ik van de ene verbazing in de andere: het vroegere vestiaire-systeem, dat voor geen meter liep is vervangen door een nieuw systeem met kastjes, prijs: vijf euro + een waarborg van vijf euro!! De drankbonnetjes waren pure diefstal: 2.5 euro voor een cola of een pintje (dat moeten winsten zijn van om en bij de 400%:evil::evil::evil:). Als klap op de vuurpijl kostte een toiletbezoek een halve euro!8O

Wat zal hetvolgende zijn: betalen voor de lucht die je inademt in de zaal?:evil::evil::evil:

Den Ardennees 20 juli 2009 18:40

O ja, het optreden van Miss Kittin & The Hacker was wel goed

IronChef 20 juli 2009 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4239399)
Gisteren es naar 10 days off in de Gentse Vooruit geweest, en ferm gedégouteerd teruggekomen. De prijs in voorverkoop was al hoog (16.75€) maar bij het binnenkomen viel ik van de ene verbazing in de andere: het vroegere vestiaire-systeem, dat voor geen meter liep is vervangen door een nieuw systeem met kastjes, prijs: vijf euro + een waarborg van vijf euro!! De drankbonnetjes ware pure diefstal: 2.5 euro voor een cola of een pintje (dat moeten winsten zijn van om en bij de 400%:evil::evil::evil:). Als klap op de vuurpijl kostte een toiletbezoek een halve euro!8O

Wat zal hetvolgende zijn: betalen voor de lucht die je inademt in de zaal?:evil::evil::evil:

8O

Hebt gij geen zuurstofbelasting moeten betalen?

Sjansaar!

MaGNiFiCaT 20 juli 2009 18:47

Citaat:

Gisteren es naar 10 days off in de Gentse Vooruit geweest, en ferm gedégouteerd teruggekomen. De prijs in voorverkoop was al hoog (16.75€) maar bij het binnenkomen viel ik van de ene verbazing in de andere: het vroegere vestiaire-systeem, dat voor geen meter liep is vervangen door een nieuw systeem met kastjes, prijs: vijf euro + een waarborg van vijf euro!! De drankbonnetjes ware pure diefstal: 2.5 euro voor een cola of een pintje (dat moeten winsten zijn van om en bij de 400%:evil::evil::evil:). Als klap op de vuurpijl kostte een toiletbezoek een halve euro!8O

Wees blij dat het toilettebezoek amper een halve euro kost. Het kon veel meer zijn. Och kheb weer zo'n zin om nr de Feesten te gaan.8-)

manta 20 juli 2009 18:47

Citaat:

Die zuivere lucht hebde al eens moeten betalen hé ... :-D
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...st07032002_001

manta 20 juli 2009 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4239416)
Wees blij dat het toilettebezoek amper een halve euro kost. Het kon veel meer zijn. Och kheb weer zo'n zin om nr de Feesten te gaan.8-)

Da's voor 't plebs ... Ni voor stijlvolle sjieke figuren gelijk gij ...;-)

MaGNiFiCaT 20 juli 2009 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4239421)
Da's voor 't plebs ... Ni voor stijlvolle sjieke figuren gelijk gij ...;-)

Ik pas mij overal aan.;-) Soms herkennen mensen vanuit een ene wereld me niet wanneer ze me zien in een andere wereld.

From_Vlaanderen 20 juli 2009 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4239426)
Ik pas mij overal aan.;-) Soms herkennen mensen vanuit een ene wereld me niet wanneer ze me zien in een andere wereld.

Ik haal die er met 2 linker handen er zo uit.
Maar als ge werkvolk helpt dan zal het nogal meevallen.

Den Ardennees 20 juli 2009 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4239416)

het mag zijn wat het wil, mij zien ze daar niet meer terug!

MaGNiFiCaT 20 juli 2009 18:59

Citaat:

Gisteren es naar 10 days off in de Gentse Vooruit geweest, en ferm gedégouteerd teruggekomen. De prijs in voorverkoop was al hoog (16.75€) maar bij het binnenkomen viel ik van de ene verbazing in de andere: het vroegere vestiaire-systeem, dat voor geen meter liep is vervangen door een nieuw systeem met kastjes, prijs: vijf euro + een waarborg van vijf euro!! De drankbonnetjes waren pure diefstal: 2.5 euro voor een cola of een pintje (dat moeten winsten zijn van om en bij de 400%:evil::evil::evil:). Als klap op de vuurpijl kostte een toiletbezoek een halve euro!8O

En heb je uiteindelijk dan 'genoten' van uw aanwezigheid daar?:-o

Jazeker 20 juli 2009 19:43

Citaat:

Die drankbonnetjes kan ik nog geloven. in de jaren negentig moest je in Torhout al 2 eigen huizen verkopen voor een consumptie. Maar 5 euro voor een vestiaire? 8O8O8O Misschien kom ik niet vaak genoeg buiten en heb ik niet gemerkt dat de wereld intussen is vernietigd en heropgebouwd door een alien ras dat er een raar gevoel voor humor op na houdt :?

Mo soit... De "heinste fieste" zijn voor mij al een tijdje verleden tijd. Ik zou er sowieso verlof voor moeten nemen want 13 jaar terug was het er al een marteling om er in het weekend te gaan (*) en van de mensen die ik ken die er wel naartoe gaan hoor ik dat het intussen nog pakken erger is geworden. En nog een pak commerciëler ook.

Edit: (*) = Ik ga eens een lauw plastic bekertje flutbier gaan halen. Nog iemand iets? Enfin tot morgen dan. En als je dan twee dagen laten met blutsen en builen van het gedrum terug bent zijn alle bekertjes op een bodempje na leeg door een massa die zich vrijwillig onderwerpen aan een tijdelijk lot dat een kip in legbatterij nog niet te beurt valt.

Zwartengeel 20 juli 2009 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4239440)
het mag zijn wat het wil, mij zien ze daar niet meer terug!

Ik ben al j�*�*�*�*ren terug afgehaakt! ;-)

Zwartengeel 20 juli 2009 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4239510)
Die drankbonnetjes kan ik nog geloven. in de jaren negentig moest je in Torhout al 2 eigen huizen verkopen voor een consumptie. Maar 5 euro voor een vestiaire? 8O8O8O Misschien kom ik niet vaak genoeg buiten en heb ik niet gemerkt dat de wereld intussen is vernietigd en heropgebouwd door een alien ras dat er een raar gevoel voor humor op na houdt :?

Mo soit... De "heinste fieste" zijn voor mij al een tijdje verleden tijd. Ik zou er sowieso verlof voor moeten nemen want 13 jaar terug was het er al een marteling om er in het weekend te gaan en van de mensen die ik ken die er wel naartoe gaan hoor ik dat het intussen nog pakken erger is geworden. En nog een pak commerciëler ook.

Ik heb in mijn studententijd nog een aantal jaar gewerkt tijdens de Feesten. Als je dan zo rond 5-6 uur in de ochtend de zware gevallen ziet afdruipen, dan kijk je met een totaal andere bril naar die festiviteiten, geloof me vrij.

Jazeker 20 juli 2009 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4239512)

2

Maar ik wist al dat je morgen verhinderd bent om naar het defilé te gaan ;-)

From_Vlaanderen 20 juli 2009 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4239510)

Mo soit... De "heinste fieste" zijn voor mij al een tijdje verleden tijd. Ik zou er sowieso verlof voor moeten nemen want 13 jaar terug was het er al een marteling om er in het weekend te gaan (*) en van de mensen die ik ken die er wel naartoe gaan hoor ik dat het intussen nog pakken erger is geworden. En nog een pak commerciëler ook.

Edit: (*) = Ik ga eens een lauw plastic bekertje flutbier gaan halen. Nog iemand iets? Enfin tot morgen dan. En als je dan twee dagen laten met blutsen en builen van het gedrum terug bent zijn alle bekertjes op een bodempje na leeg door een massa die zich vrijwillig onderwerpen aan een tijdelijk lot dat een kip in legbatterij nog niet te beurt valt.

Een Duveltje.

Jaani_Dushman 20 juli 2009 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4239512)

Leugenaar. ;-)

(Of bedoeld je 10 Days Off?)

Jazeker 20 juli 2009 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4239515)
Ik heb in mijn studententijd nog een aantal jaar gewerkt tijdens de Feesten. Als je dan zo rond 5-6 uur in de ochtend de zware gevallen ziet afdruipen, dan kijk je met een totaal andere bril naar die festiviteiten, geloof me vrij.

Mwoh... Ik was toen student in Gent en vond het wel doenbaar om er eens rond te lopen op een avond in de week met wat kameraden. Dan kon je bij de meeste ondernemers (de nachtwinkels) wel gewoon een blikje bier kopen uit een frigo die ze nogal improvisatorisch in mekaar hadden gestoken op het voetpad. De werkende mensen waren toen toch thuis. Maar ik heb daar in het weekend al gezien wat vandaag blijkbaar ongeveer het beeld is van hoe het er nu in de week is.

Soit... geen behoefte aan.

Jazeker 20 juli 2009 19:55

Nu ja... slachtoffer van het eigen succes. de Gentse Feesten zijn te ambitieus voor een toch wel kleine stad als Gent.

Mitgard 20 juli 2009 19:57

we moeten het zélf doen ipv ons te laten rippen.
kleinschalige festivalletjes houden in een of andere grote tuin voor vrienden en vrienden van vrienden dan hebt ge toch al rap 100 �* 200 man.
zelf wat drank en eten meebrengen, en lokale groepjes vragen die al blij zijn met wat bekendheid en gratis eten en drank.
maarja daar is de jeugd te tam voor, alles moet voorgekauwd zijn voor hun gemak. :roll:

Mitgard 20 juli 2009 20:02

of we kunnen een forumgroep oprichten voor het festival.
ik kan wat gitaar, jaani kan dwarsfluit, dronkoers aan den trekzak, de jazeker kan naar 't schijnt rappen en dan hebben we nog een drummer, een kastanjettist en een clavecimbelist nodig voor een hip cross-over groepke.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be