![]() |
Is het plan van Shadowke en Ernst een geluidloze dood aan het sterven ? 2
Met correcte en deze keer éérlijke poll.
Gelieve die andere te negeren wegens op voorhand vooringenomen. |
om zelf te antwoorden:
los van alle bedenkingen die ik heb bij punten in dat document is het een goede zaak dat er vanuit verschillende hoeken en visies wordt nagedacht. En "het plan" leeft minstens door tot de eerstvolgende Baarlewerkgroep vergadering want dan komen de initiatiefnemers tekst en uitleg over hun document geven. |
Goed initiatief, ik wens ze al het succes.
|
bedankt Pelgrim :)
sorry over de vlaggenkwestie :) |
daar komen we op gepaste tijden nog wel eens op terug :P ;)
|
Die tegenstemmers komen toch terug.
Beetje zinloos dit hier. Maar ja, alles op dit foum is zinloos.... Politiekers doen toch wat hun het beste uitkomt. |
Citaat:
in Wallonië maakt het niet uit op welke partij je stemt. in Vlaanderen worden partijen afgestraft als ze slecht werk leveren. |
Citaat:
U hebt gvd niet eens een auto en U hebt geen idee hoe Wallonië is en hoe een Waal denkt. Wat U wel goed kunt is Walen afkakken, maar daar houdt het dan ook mee op. U weet NUL KOMMA NUL van Wallonië en van Walen maar U kakt er wel op los. Het toppunt van domheid noem ik dat. |
Citaat:
ga met je belgiscistische propaganda op een ander. |
Citaat:
|
Citaat:
De modale Walen en de modale Vlamingen verschillen niet. Dat je naar de Franse TV kijkt wil niet zeggen dat je op een andere planeet woont. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wel weet is dat Belgie niet zal overleven en dus overleven de plannen van H en S zeker niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwes de potsjes die SPa heeft zijn minder belangrijke. en de CD&V heeft geen andere mogelijkheid dan de vlaamse kant te kiezen door het been stijf te houden tegen de franstaligen anders hadden ze ook slaag gekregen. maw je kent niets af van de Vlaamse politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be