![]() |
Het regent
Hopen dat het de Zondag niet regent, want dan ga ik een ander dak placeren.8-)
|
ik had bijna een gedicht verwacht, lol.
|
Citaat:
|
De regen begint te stromen,
langzaam tikkend op het glas. Hoe moet ze ooit wennen aan het feit, dat er nooit iemand voor haar was. Ergo Ze moet de was en de plas zelf doen. Geen nieuwe man. De vrouw met de pan! Ze richt haar gezicht naar de lucht En voelt de druppels rollen over haar wangen Het spoelt alles van haar af De regen stopt Ze klopt op de deur. Maar deze blijft gesloten. |
Citaat:
maar ge hebt er zelf ook wat inbreng in gehad zie ik. |
Citaat:
|
Ooo, een draad met poëzie! Ik wil wel meedoen.
Wil je poepen met geluid Steek dan buskruit in je fluit Sla je ballen tegeneen Dan ontploffen ze meteen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tesamen waarschijnlijk met wc-papier 7 frank de rol :)
|
Citaat:
|
schijtpapier schijtpapier
zeven frank de rol 't is niet dier, 't is niet dier 't is maar veur a hol heuj vaneir schijtpapier ... |
Het reagent al bijna 40 jaar. Verdomme.
|
Citaat:
Een kustvaarder kwam in de miserie hier. Zie photo van Richard Campbell-White in bovenstaande link, een buurman. Fantastisch voor mijn ramptoerisme. Perikelen waren te volgen van op mijn balkon! |
-
|
Citaat:
|
Voor diegenen die geen miserie van HATO ondervonden:
heerlijk weertje nu: Temp een slordige 10 graden naar beneden en een fris niet overdadig windje. Veel beter dan die drukkende 35 graden + van de laatste dagen. Blij ook om tot de niet getroffenen te behoren toch. Want da's veeeel minder om de boel te moeten opruimen en repareren. |
ik hou van de Belgische zomer!
het is mijn favoriete week van het jaar. |
3 Bijlage(n)
Citaat:
Normaal krijgen we een nieuwe taifun op ons dak morgen zondag. |
Schitterend uitzicht heb jij wel :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be