![]() |
Chinese ruimtewandeling was nep
|
Welk bewijs?
|
Vooral. :roll:
In tijden dat je als amateur-voyeur met Google Maps naar het strand in Rio kunt gluren en consorten gaan de Chinezen een ruimtewandelingen faken terwijl de NASA daar met ruimtetelescooptoestanten van X billion $ staan. De NASA zal die chinezen wel gezien hebben in de ruimte. |
Citaat:
Misschien hebben de Amerikanen en Chinezen wel iets afgesproken:lol: Amerika: "als jij een ruimtewandeling faked ipv echt een ruimtewandeling maakt, dan doen wij alsof er niets aan de hand is". |
Citaat:
Complottheoriƫn in de 21ste eeuw 8O |
Citaat:
|
Ik vind het een goed gemanipuleerd stukje internet video.
In een tijdperk waar alleen geld een rol speelt om een ruimtewandeling te maken, waarom meer moeite steken in faken dan in het echte werk? En kom nu niet af met de redenatie dat men niet in orbit kan gaan. Want als dat niet kan, hoe doen we dan intercontinentale communicatie met zo'n hoeveelheid communicatie? |
Citaat:
Die versneld omhoog vliegen?:lol::lol::lol: |
Dat effect zie ik al in de raketten die mijn Samsons uit 1997 afvuren in het oude spel Total Annihilation.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan echter geen lucht zijn. Luchtbubbels in de ruimte zijn niet mogelijk. Misschien zijn het waterbubbels. Hij heeft waarschijnlijk in zijn broek geplast. |
Citaat:
Dus in water zijn luchtbellen ook niet mogelijk. :rofl: Fotootje van NASA van een luchtbel in de ruimte. ![]() http://www.nasa.gov/audience/forstud...s_feature.html |
Het is in ieder geval niet mogelijk dat die bubbel versneld door de aarde wordt aangetrokken. In dat geval zou het hele ruimtestation op aarde neerstorten.
|
Citaat:
|
luchtbellen in water gaan loodrecht omhoog, dit was iets anders, een stofje dat ontsnapte ofzo
|
Tja, als je poept in water, zal het boven komen drijven...
|
Citaat:
|
Ze deden gewoon een moonwalk in het water!
|
druppels of luchtbellen die schuin over't scherm huppelen, is gewoon de camera hoek.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be